معمای وجود جسد یک پیرزن افغانی در داخل حرم پیامبر(ص) معمای وجود جسد یک پیرزن افغانی در داخل حرم پیامبر(ص) معمای وجود جسد یک پیرزن افغانی در داخل حرم پیامبر(ص) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
معمای وجود جسد یک پیرزن افغانی در داخل حرم پیامبر(ص) معمای وجود جسد یک پیرزن افغانی در داخل حرم پیامبر(ص) معمای وجود جسد یک پیرزن افغانی در داخل حرم پیامبر(ص) معمای وجود جسد یک پیرزن افغانی در داخل حرم پیامبر(ص) معمای وجود جسد یک پیرزن افغانی در داخل حرم پیامبر(ص)

معمای وجود جسد یک پیرزن افغانی در داخل حرم پیامبر(ص)


پلیس منطقه مدینه منوره تحقیقات اولیه خود برای بیان دلایل واقعی مرگ یک زن 80 ساله در داخل حرم مطهر پیامبر اسلام(ص) را به پایان رساند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري، فهد عامر الغنام سخنگوي اطلاع رساني پليس مدينه منوره اعلام كرده است، يك زن كه هويت ناشناخته اي دارد، در حالي كه از دنيا رفته بود، در ويلچر مخصوص در داخل بخش زنان مسجد شريف نبوي(ص) پيدا شده است.
وي تصريح كرد: مامور تحقيق در مسجد شريف نبوي(ص) به زني برخورد كه گمان مي رود از شرق آسيا بوده و بر روي ويلچر از دنيا رفته بود.
به گفته وي، اين زن، 80 ساله مليت افغاني داشته و احتمال مي رود كه در عربستان به صورت غيرقانوني زندگي مي كرده كه اين امر خانواده اش را مجبور كرد جسدش را در مسجد نبوي(ص) رها كرده زيرا از بازخواست قانوني در خصوص اقامت غير قانوني مي ترسيدند.
الغنام، وجود حالت جنايي در خصوص درگذشت اين پيرزن مجهول الهويه را بعيد دانست و گفت: تحقيقات اوليه از سوي پليس مدينه منوره به پايان رسيده است و پرونده به شوراي تحقيق و دادستاني كل مدينه منوره ارجاع داده شده است.
از سوي ديگر، الوطن از داخل منابع خود در حرم شريف نبوي(ص) كسب اطلاع كرد كه دو زن در حالي كه ويلچري را مي راندند، وارد بخش زنان مسجد نبوي(ص) شده و پس از گذاشتن ويلچر در اين بخش، از نگاه ها مخفي شدند.
به گفته اين منابع، دو زن، از سجاده نماز براي تكيه دادن سر متوفي به آن استفاده كردند تا اينگونه به نظر برسد كه اين زن حالت عادي داشته و نمرده است، اما باقي ماندن اين پيرزن براي مدت طولاني بدون هرگونه حركتي يا عدم بازگشت نزديكانش، شك و ترديد مامور تحقيق را به دنبال داشت كه بعدا مطمئن شد اين زن از دنيا رفته است.




نظرات کاربران