۲۵۰ عضو القاعده در عراق دستگیر شدند ۲۵۰ عضو القاعده در عراق دستگیر شدند ۲۵۰ عضو القاعده در عراق دستگیر شدند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
۲۵۰ عضو القاعده در عراق دستگیر شدند ۲۵۰ عضو القاعده در عراق دستگیر شدند ۲۵۰ عضو القاعده در عراق دستگیر شدند ۲۵۰ عضو القاعده در عراق دستگیر شدند ۲۵۰ عضو القاعده در عراق دستگیر شدند

۲۵۰ عضو القاعده در عراق دستگیر شدند

شهروندان عراقی با تجمع در میدان التحریر در مرکز بغداد ضمن حمایت از نوری المالکی خواستار لغو نشدن قانون بازخواست و عدالت شدند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري به نقل از پايگاه السومريه، شهروندان عراقي با تجمع در ميدان التحرير در مركز بغداد ضمن حمايت از نوري المالكي خواستار لغو نشدن قانون بازخواست و عدالت شدند. منابع عراقي اعلام كردند: عراقي هايي كه از استانهاي واسط، بابل، كربلا به بغداد آمده بودند در تظاهراتي حمايت خود را نوري المالكي اعلام كردند.
اين منابع افزودند: تظاهرات كنندگان ضمن انتقاد از اظهارات احمد العلواني عضو فهرست العراقيه و عزت الدوري معاون صدام، خواسته هاي تظاهرات كنندگان الرمادي را غير ممكن خواندند.
تظاهرات كنندگان در بغداد پلاكاردهايي با مضامين چرا رسانه ها در برابر اظهارات العلواني لال شده اند؟ چه كسي پرچمهاي بعثي هاي خائن و مزدور را حمل مي كند؟
از سوي ديگر عثمان الغانمي فرمانده عمليات فرات مركزي از بازداشت ۲۵۰ عضو وابسته به القاعده در استانهاي فرات مركزي خبر داد.
وي در يك نشست خبري افزود: اخيرا نيروهاي امنيتي توانسته اند ۲۵۰ مظنون به دخالت در حوادث تروريستي را كه بزرگترين گروه مسلح وابسته به القاعده محسوب مي شود، در استانهاي فرات مركزي بازداشت كنند.
اين مسئول نظامي عراقي بيان كرد: اعضاي اين باند مسئول بسياري از حوادث تروريستي در استانهاي كربلا، نجف و الديوانيه هستند.
وي افزود: تدابير ويژه مربوط به مراسم سالگرد رحلت حضرت محمد(ص) بدون هيچ مشكلي به خوبي اجرا شده است و حدود سه ميليون و نيم زائر در نجف اشرف در اين مراسم شركت كردند.




نظرات کاربران