محاکمه زنان عربستانی بدون تحقیق و بازپرسی محاکمه زنان عربستانی بدون تحقیق و بازپرسی محاکمه زنان عربستانی بدون تحقیق و بازپرسی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
محاکمه زنان عربستانی بدون تحقیق و بازپرسی محاکمه زنان عربستانی بدون تحقیق و بازپرسی محاکمه زنان عربستانی بدون تحقیق و بازپرسی محاکمه زنان عربستانی بدون تحقیق و بازپرسی محاکمه زنان عربستانی بدون تحقیق و بازپرسی

محاکمه زنان عربستانی بدون تحقیق و بازپرسی

فعالان عربستانی فاش کردند، هیچ پرونده ای درخصوص تحقیقات و یا بازپرسی از زنانی که در پایتخت این کشور به اتهام درخواست برای آزادی بستگان خود بازداشت شده اند، تشکیل نشده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري به نقل از العالم، منابع عربستاني تأكيد كردند، هنوز زمان مشخصي براي محاكمه اين زنان اعلام نشده، و قاضي با اعلام تأخير در بررسي اين پرونده آن را به زمان نامعلومي موكول كرد، ولي در آخرين لحظه يك قاضي ديگر موضوع را در دست گرفت.
فعالان حقوقي تأكيد كردند، زنان بازداشت شده با انجام تحقيقات و بازجويي بدون حضور محرم و وكيل مخالفت كرده اند.
دادگاه رياض، بستگان اين زنان را به صورت ناگهاني از محاكمه آنان در روز شنبه مطلع كرد، و وزارت كشور پيش از محاكمه نيروهاي امنيتي و گشتي را اطراف دادگاه مستقر كرد.
با وجود تشكيل تيمي از وكلا براي دفاع از اين زنان، قاضي آنها را به حضور نپذيرفت و اعلام كرد كه محاكمه به روز دوشنبه موكول شده است.
به گفته فعالان عربستاني، هدف دادگاه ال سعود از اين اقدام، تحت فشار قرار دادن خانواده هاي بازداشت شدگان بود.




نظرات کاربران