حضور گسترده شیعیان عربستان در مدینه منوره در عزای پیامبراعظم(ص) حضور گسترده شیعیان عربستان در مدینه منوره در عزای پیامبراعظم(ص) حضور گسترده شیعیان عربستان در مدینه منوره در عزای پیامبراعظم(ص) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حضور گسترده شیعیان عربستان در مدینه منوره در عزای پیامبراعظم(ص) حضور گسترده شیعیان عربستان در مدینه منوره در عزای پیامبراعظم(ص) حضور گسترده شیعیان عربستان در مدینه منوره در عزای پیامبراعظم(ص) حضور گسترده شیعیان عربستان در مدینه منوره در عزای پیامبراعظم(ص) حضور گسترده شیعیان عربستان در مدینه منوره در عزای پیامبراعظم(ص)

حضور گسترده شیعیان عربستان در مدینه منوره در عزای پیامبراعظم(ص)

شیعیان در سه روز گذشته در این شهر در ذکر رحلت حضرت رسول اکرم(ص) اقامه عزا کردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري به نقل از پايگاه خبري اشاره متعلق به شيعيان مدينه منوره، شيعيان در سه روز گذشته در اين شهر در ذكر رحلت حضرت رسول اكرم(ص) اقامه عزا كردند.
بنابر اين گزارش، اهالي شيعه مدينه منوره در شب‌هاي گذشته با نصب پارچه‌هاي سياه و پوشيدن لباس‌هاي سياه ياد پيامبر اعظم(ص) را گرامي داشتند.
اين در حالي است كه مدينه منوره روزهاي گذشته شاهد حضور گسترده شيعيان از نقاط مختلف عربستان از جمله شيعيان قطيف، احساء، دمام و الخبر بود به گونه‌اي كه گزارش‌ها از افزايش تعداد زوار نسبت به 5 سال گذشته خبر مي‌دهد.
همچنين اين پايگاه خبري اعلام كرد كه حرم نبوي نيز شاهد حضور گسترده زوار شيعه بوده است تا در مراسمي رحلت حضرت رسول(ص) را به امام زمان(عج) تسليت بگويند.
مجالس حسيني در مدينه منوره نيز شاهد حضور گسترده عزاداران بوده است كه مهمترين اين مجالس، مجلس شيخ العمري در منطقه العوالي، مجلس صدقة در العرماني، مجلس «مرحوم جمعه حسون» در العوالي و مجالس الزهرا، الهادي و المهدي بوده است.
همچنين در مناطق ديگر مدينه منوره از جمله در مناطق قبا، قربان، الخالديه و العزيات و ... مراسم عزاداري برگزار شده است.




نظرات کاربران