دولت عراق ۳۳۵ زندانی را آزاد کرد دولت عراق ۳۳۵ زندانی را آزاد کرد دولت عراق ۳۳۵ زندانی را آزاد کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دولت عراق ۳۳۵ زندانی را آزاد کرد دولت عراق ۳۳۵ زندانی را آزاد کرد دولت عراق ۳۳۵ زندانی را آزاد کرد دولت عراق ۳۳۵ زندانی را آزاد کرد دولت عراق ۳۳۵ زندانی را آزاد کرد

دولت عراق ۳۳۵ زندانی را آزاد کرد

دولت عراق در پی تظاهرات و اعتصاب‌های مخالفان در برخی از مناطق کشور ۳۳۵ زندانی را آزاد کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري به نقل از الجزيره، «حسين شهرستاني» معاون «نوري المالكي» نخست‌وزير عراق گفت كه ۳۳۵ زنداني اين كشور آزاد شدند.
شهرستاني در سخنراني خود در مراسم آزادي ۱۷۸ زنداني در بغداد گفت: «به نام دولت عراق از هر كدام از شما كه بازداشت و در زندان نگه داشته شد و پس از آن بي‌گناهي‌شان به اثبات رسيد، عذرخواهي مي‌كنم».
شهرستاني تصريح كرد كه اين گونه مسائل نه فقط در عراق بلكه در بسياري از كشورهاي ديگر رخ مي‌دهد.
معاون نخست‌وزير عراق در اين سخنراني نسبت به بازداشت بي‌گناهان هشدار داد و از نيروهاي امنيتي خواست براي بازداشت افراد عجله نكنند و كساني را كه در حق عراقي‌ها جرمي مرتكب شدند، بازداشت كنند.
بنا بر اين گزارش، دولت عراق در پي تظاهرات و تحصن مخالفان در برخي شهرهاي اين كشور و درخواست براي آزادي زندانيان، هفته گذشته كميته‌اي را به رياست حسين شهرستاني تشكيل داد تا درخواست‌هاي مشروع تظاهركنندگان را تحويل گرفته و به دولت پيشنهاد دهد. اين كميته چندين وزير از جمله وزراي دادگستري و حقوق بشر را در بر مي‌گيرد.


| شناسه مطلب: 34092




دولت عراق زنداني



نظرات کاربران