عمره دانش‎آموزی بهترین تمرین خداشناسی است عمره دانش‎آموزی بهترین تمرین خداشناسی است عمره دانش‎آموزی بهترین تمرین خداشناسی است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عمره دانش‎آموزی بهترین تمرین خداشناسی است عمره دانش‎آموزی بهترین تمرین خداشناسی است عمره دانش‎آموزی بهترین تمرین خداشناسی است عمره دانش‎آموزی بهترین تمرین خداشناسی است عمره دانش‎آموزی بهترین تمرین خداشناسی است

عمره دانش‎آموزی بهترین تمرین خداشناسی است

نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: عمره فرصت ارزشمندی برای دانش‌آموزان است تا در سرزمین وحی توحید و خداگرایی را بیش از پیش در خود نهادینه کنند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري، حجت‌الاسلام محمدعلي نكونام در جمع كارگزاران عمره دانش‌آموزي استان اظهار داشت: يكي از اساسي‌ترين برنامه‌هايي كه مي‎توان در راستاي تقويت ارزش‌هاي ديني و الهي در ميان نسل جوان انجام داد عمره دانش‎آموزي است.
وي بر ضرورت تقويت توحيد در جوانان و نوجوانان تاكيد كرد و افزود: حج يكي از مهم‌ترين اموري است كه بركات بسياري دارد و مي‌تواند در تقويت توحيد در جوانان نقش بسيار مهمي را ايفا كند.
نكونام با بيان اينكه توحيد يك امر فطري است، تصريح كرد: خداگرايي در انسان‌ها يك امر فطري بوده اما ممكن است عده‌اي از تقويت اين امر غفلت كنند و خداگرايي به شرك تبديل شود.
نماينده ولي فقيه در استان ادامه داد: بر همين اساس بايد تلاش كنيم تا توحيد را به معناي واقعي در جامعه تبيين و نهادينه كرد و از انحراف افراد به كج‎راهه‌ها جلوگيري كنيم.
وي با بيان اينكه حج نمونه والاي توحيد و خداگرايي است، اذعان داشت: در جاي جاي سرزمين وحي توحيد متبلور است و بايد در هر نقطه‌ آن كه مشرف مي‎شويم تأمل كرده و توحيد را در خود نهادينه كنيم.
نكونام در پايان خاطرنشان كرد: عمره فرصت ارزشمندي براي دانش‌آموزان است تا در اين سرزمين وحي و نوراني توحيد و خداگرايي را بيش از پيش در خود نهادينه كنند.




نظرات کاربران