دانشنامه حضرت فاطمه معصومه(س) در پیشخوان فضای مجازی دانشنامه حضرت فاطمه معصومه(س) در پیشخوان فضای مجازی دانشنامه حضرت فاطمه معصومه(س) در پیشخوان فضای مجازی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دانشنامه حضرت فاطمه معصومه(س) در پیشخوان فضای مجازی دانشنامه حضرت فاطمه معصومه(س) در پیشخوان فضای مجازی دانشنامه حضرت فاطمه معصومه(س) در پیشخوان فضای مجازی دانشنامه حضرت فاطمه معصومه(س) در پیشخوان فضای مجازی دانشنامه حضرت فاطمه معصومه(س) در پیشخوان فضای مجازی

دانشنامه حضرت فاطمه معصومه(س) در پیشخوان فضای مجازی

همزمان با فرارسیدن 23ربیع الاول سالروز ورود بی بی دو عالم حضرت فاطمه معصومه(س) به شهر مقدس قم برای نخستین بار دانشنامه علمی و معنوی این بانوی مکرّم اسلام تولید و بر روی پایگاه اطلاع رسانی حوزه قرار گرفت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري،‌ مدير پايگاه حوزه نت در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاري حوزه هدف از توليد اين دانشنامه معنوي را ابراز عشق و ارادت به ساحت مقدس حضرت و تسهيل در امر پژوهش و تحقيق محققان عنوان كرد.
حجت الاسلام احمد اكبري با بيان اينكه تاكنون مطالب حضرت به صورت نمايه و مختصر بر روي شبكه جهاني حوزه عرضه مي شده است، افزود: محققان و پژوهشگران پايگاه حوزه با بررسي منابع جديد و به روز كردن مباحث خود در زمينه شخصيت معنوي اين بانوي بزرگ اسلام موفق به توليد دانشنامه حضرت شدند.
وي اظهارداشت: دانشنامه حضرت معصومه(س) با 218 مطلب شامل گزيده كتاب، چكيده پايان نامه، مقالات دانشجويي و بريده جرايد در قالب هشت نامه اصلي و شش نمايه فرعي از هم اكنون بر روي پيشخوان فضاي مجازي قرار گرفته است.
اين استاد حوزه علميه قم ادامه داد: علاقه مندان مي توانند با مراجعه به اين دانشنامه با مطالبي فرعي از جمله؛ "اسامي و القاب حضرت"، "پدر و مادر"، "هجرت حضرت"، "حضرت، قم و اهل قم" و "حضرت در نثر ادبي"آشنا شوند.
اكبري گفت: "زندگي نامه"، "فضايل"، "كرامات"، "احاديث"، "زيارت حضرت"، "حضرت از نگاه بزرگان"، "حضرت در آينه شعر و ادب"، "حضرت در آينه كتاب"، "پايان نامه و نرم افزار" از نمايه هاي اصلي اين دانشنامه مي باشند.
لازم به ذكر است علاقمندان مي توانند جهت بهره بيشتر از اين دانشنامه به آدرس اينترنتي http://www.hawzah.net/fa/Subjects.html?AssetID=0&SubjectId=65212 مراجعه كنند.




نظرات کاربران