سامانه اینترنتی«پاسخ به شبهات» راه اندازی شد سامانه اینترنتی«پاسخ به شبهات» راه اندازی شد سامانه اینترنتی«پاسخ به شبهات» راه اندازی شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سامانه اینترنتی«پاسخ به شبهات» راه اندازی شد سامانه اینترنتی«پاسخ به شبهات» راه اندازی شد سامانه اینترنتی«پاسخ به شبهات» راه اندازی شد سامانه اینترنتی«پاسخ به شبهات» راه اندازی شد سامانه اینترنتی«پاسخ به شبهات» راه اندازی شد

سامانه اینترنتی«پاسخ به شبهات» راه اندازی شد

سامانه اینترنتی«پاسخ به شبهات» با هدف دسترسی آسان و پاسخگویی متقن به شبهات از سوی پایگاه اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری راه اندازی شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت‌الاسلام روزبه بركت رضايي، مدير اطلاع رساني بعثه مقام معظم رهبري گفت: با توجه به حضور زائران به ويژه جوانان و نوجوان عزيز به سرزمين وحي براي انجام مناسك عمره مفرده و ارتباط گيري با ديگر مسلمانان، پايگاه اطلاع رساني بعثه مقام معظم رهبري اقدام به راه اندازي سامانه اينترنتي«پاسخ به شبهات» كرده است.
وي افزود: با توجه به ارتباطي كه زائران ايراني با ساير مسلمانان كشورهاي اسلامي در اين سفر معنوي دارند و ممكن است برخي سؤالات و ابهامات در خصوص برخي مسائل اعتقادي و مذهبي براي آن ها پيش بياييد، به همين دليل تمامي اين سؤالات احتمالي را استخراج كريم و به صورت استدلالي قوي از آيات و روايات آن ها را پاسخ گفته‌ايم.
حجت‌الاسلام بركت‌رضايي تصريح كرد: در اين سامانه به بيش از يكصد شبهه كه درصد فراواني در گفت‌وگو با ساير مذاهب اسلامي دارد، به طور جامع و روان پاسخ گفته شده است.
وي افزود: زائران و عمره گزاران عزيز مي‌توانند هر آنچه پرسش‌هاي اعتقادي در حين سفر و يا پس از سفر را با روحانيون كاروان‌ها در ميان بگذارند. همچنين زائران مي‌توانند سؤالات خود را در مباحث اعتقادي با سامانه پيامك 3000828881 معاونت فرهنگي بعثه در ميان بگذارند.
مدير پايگاه اطلاع رساني بعثه مقام معظم رهبري، توحيد و شركت، مهدويت، شبهات قرآني، شبهات تاريخي، نبوت، اهل بيت، شبهات حديثي، فرق و مذاهب، امامت، خلفا و صحابه و شبهات فقهي را از موضوعات اين سامانه برشمرد.
وي گفت: خوشبختانه هر ساله زائران فراواني از كشورهاي اسلامي به سرزمين وحي سفر مي‌كنند و اين سفر معنوي سبب ارتباط گيري بهتر و آشنايي هر چه بيشتر مسلمانان با همديگر مي‌شود و تقريب واقعي بين مذاهب ايجاد مي‌شود كه اميدواريم اين وحدت و تقريب روز به روز بهتر و بيشتر شود.
حجت‌الاسلام رضايي با بيان اين كه مسلمانان در جهان از اتحاد خوبي برخوردارند، تاكيد كرد: البته نبايد فراموش كرد كه در ميان مسلمانان فرق و مذاهب مختلف وجود دارد؛ اما مشتركات ميان آن‌ها به قدري فراوان است كه آن‌ها را در اتحاد و يكپارچگي متحدتر كرده است؛ زيرا همه مسلمانان دشمن مشتركي دارند و در برابر دشمنان هميشه متحد هستند.
وي گفت: همچنين از سوي پايگاه اطلاع رساني بعثه مقام معظم رهبري، نرم افزار پاسخ به شبهات توليد و منتشر شده است كه كاربران مي‌توانند براي دريافت فايل رايگاه آن به پايگاه بعثه مراجعه كنند.
شايان ذكر است، كاربران مي‌توانند براي دريافت رايگاه نرم افزار پاسخ به شبهات اينجا كليك كنند و همچنين براي دريافت سامانه اينترنتي پاسخ به شبهات به اين نشاني http://hajj.ir/18مراجعه كنند.




نظرات کاربران