برگزاری مدینه شناسی در هتل های ایرانیان+عکس برگزاری مدینه شناسی در هتل های ایرانیان+عکس برگزاری مدینه شناسی در هتل های ایرانیان+عکس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری مدینه شناسی در هتل های ایرانیان+عکس برگزاری مدینه شناسی در هتل های ایرانیان+عکس برگزاری مدینه شناسی در هتل های ایرانیان+عکس برگزاری مدینه شناسی در هتل های ایرانیان+عکس برگزاری مدینه شناسی در هتل های ایرانیان+عکس

برگزاری مدینه شناسی در هتل های ایرانیان+عکس

بعثه مقام معظم رهبری برای استفاده بیشتر زایران ایرانی از فرصت اقامت در شهر پیامبر خدا(ص)، در هتل هایی که این زایران اقامت دارند، دوره های مدینه شناسی برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج در مدينه منوره، زايران ايراني در مدينه منوره شش روز اقامت دارند و در اين مدت از برنامه هاي فرهنگي متنوعي كه بعثه مقام معظم رهبري در اين شهر تدارك ديده است، بهره مند مي شوند.
يكي از اين برنامه ها دوره هاي عمومي مدينه شناسي مصور است كه روحاني كاروان با در اختيار گرفتن نرم افزار مربوطه، زايران مقيم در هتل را با فضاها و اماكن تاريخي مدينه منوره آشنا مي كند.
اين آشنايي باعث مي شود تا با شناختي بهتر به اماكن مختلف مراجعه كرده و با آگاهي بيشتر به زيارت رسول بزرگ خدا(ص) و ائمه مظلوم بقيع بپردازند.
علاوه بر آن، روحانيون كاروان هايي كه قرار است زايرانشان لباس احرام بر تن كرده و در مسجد شجره محرم شوند نيز در هتل هاي محل اقامت در مدينه منوره به آموزش چگونگي احرام و احكام آن مي پردازند.
در اين جلسات آموزشي اعمال و مناسك حج نيز آموزش و به پرسش هاي احتمالي زايران نيز پاسخ داده مي شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران