همایش راز عروج ویژه دانشجویان عمره گزاران مجرد برگزار شد همایش راز عروج ویژه دانشجویان عمره گزاران مجرد برگزار شد همایش راز عروج ویژه دانشجویان عمره گزاران مجرد برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همایش راز عروج ویژه دانشجویان عمره گزاران مجرد برگزار شد همایش راز عروج ویژه دانشجویان عمره گزاران مجرد برگزار شد همایش راز عروج ویژه دانشجویان عمره گزاران مجرد برگزار شد همایش راز عروج ویژه دانشجویان عمره گزاران مجرد برگزار شد همایش راز عروج ویژه دانشجویان عمره گزاران مجرد برگزار شد

همایش راز عروج ویژه دانشجویان عمره گزاران مجرد برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی به دانشجویان عمره گزار توصیه کرد برای این سفر آماده شوند و با مطالعه و کسب معرفت سعی در بازنگری و اصلاح رفتار خویش نمایند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري، دومين همايش راز عروج ويژه عمره گزاران مجرد سال 92 روز دوشنبه به ميزباني دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران مركزي در مجتمع دانشگاهي حضرت ولي عصر(عج) برگزار گرديد.
در ابتدا حجت الاسلام والمسلمين فقيهي رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان ضمن عرض خوشامدگويي به زائرين دانشجو در خصوص شعارهاي ستاد عمره گفت:ما در ستاد عمره سعي كرده ايم سه شعار آسان، ارزان و با كيفيت را در اعزام دانشجويان به سرزمين وحي مدنظر قرار دهيم .تلاش مجموعه ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان آن است كه با استفاده از مديران و روحانيون دانشگاهي،گرفتن تخفيف از مراكز مختلف و برنامه ريزي مناسب، سفري آسان را براي دانشجويان رقم بزنيم.
وي به برنامه هاي فرهنگي ويژه دانشجويان عمره گزار اشاره كرد و گفت:برنامه هاي فرهنگي با ارسال اولين بسته فرهنگي پيش از سفر براي دانشجويان عمره گزار 92 آغاز شده است.از جمله برنامه هاي فرهنگي طول سفر هم مي توان به برگزاري جلسه ها و همايش آموزشي مكه و مدينه،زيارت دوره ويژه،مسابقات 8 گانه طول سفر، بازديد از موزه مكه و ... اشاره كرد.
فقيهي به دانشجويان توصيه كرد براي اين سفر آماده شوند و با مطالعه و كسب معرفت سعي در بازنگري و اصلاح رفتار خويش نمايند.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمين بخشي با معرفي وهابيت به عنوان مذهب رسمي عربستان و اشاره به ويژگي هاي فكري و اعتقادي وهابيون گفت:وهابيت به ظواهر آيات قرآن و اخبار عمل مي كنند و معتقد به جسمانيت خدا هستند.همچنين هرگونه زيارت و توسل را بدعت و حرام دانسته و ساختن گنبد و يا هرگونه نشانه را روي قبور حرام و تخريب آن را واجب مي دانند.
وي ادامه داد:از جمله فعاليت هاي وهابيون چاپ كتب به زبانهاي مختلف جهان عليه مذهب شيعه و توزيع رايگان آن در سراسر جهان اسلام و به ويژه در شهرهاي مقدس مكه مكرمه و مدينه منوره است. در ادامه اين مراسم دكتر فلاح زاده در خصوص آشنايي با حج و عربستان گفت:تمام شعائر حج و عمره حول وحدت و نفي شرك است.
وي افزود:در حج و عمره، محور زائرين هستند و دولت هاي اسلامي، نهادهاي فرهنگي عربستان، دولت عربستان، هاديان و كارگزاران در آن نقش دارند.
از جمله برنامه هاي جانبي اين همايش برپايي نمايشگاه عكس و پخش نماهنگ با موضوع عمره دانشجويي بود.
در انتهاي جلسه سايت جديد لبيك و شبكه اجتماعي زمزم رونمايي شد.




نظرات کاربران