فیلم حضرت فاطمه معصومه(س) ساخته می‌شود فیلم حضرت فاطمه معصومه(س) ساخته می‌شود فیلم حضرت فاطمه معصومه(س) ساخته می‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
فیلم حضرت فاطمه معصومه(س) ساخته می‌شود فیلم حضرت فاطمه معصومه(س) ساخته می‌شود فیلم حضرت فاطمه معصومه(س) ساخته می‌شود فیلم حضرت فاطمه معصومه(س) ساخته می‌شود فیلم حضرت فاطمه معصومه(س) ساخته می‌شود

فیلم حضرت فاطمه معصومه(س) ساخته می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از انجام مقدمات ساخت فیلمی درباره شخصیت حضرت فاطمه معصومه(س) خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري، سيدمحمد حسيني در نشست مشترك مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با مسئولان آستان مقدس قم گفت حرم حضرت معصومه سلام الله عليها تأثيرگذاري بسياري بر عاشقان خاندان عصمت و طهارت دارد
وي با ابراز خرسندي از انجام فعاليت هاي گسترده فرهنگي در آستان مقدس قم و اعلام حمايت ورازت فرهنگ و ارشاد اسلامي از اين فعاليت ها گفت: امروز بسياري از زائران خارج كشور به حرم حضرت معصومه سلام الله عليها مشرف مي‌شوند و خوشبختانه امروز فعاليت‌هاي فرهنگي گسترده‌اي در آستان مقدس قم انجام شود.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي ادامه داد: با اجراي اين برنامه‌هاي فرهنگي گسترده مي‌توان از اقبال گسترده نسبت به اين مكان قدسي بهره‌برداري لازم را كرد و ما نيز اميدواريم كه بتوانيم همكاري لازم را با آستان مقدس حضرت معصومه عليهاالسلام داشته باشيم.
وي با اشاره به اهتمام وزارت ارشاد به حرم كريمه اهل بيت اضافه كرد: هر سال جشنواره رضوي از حرم كريمه اهل بيت آغاز شده و دهه كرامت با مراسمي كه از قم برگزار مي‌شود شروع مي‌شود و با ولادت امام رضا عليه السلام در مشهد خاتمه مي‌يابد.
حسيني درباره تهيه فيلمي درباره حضرت معصومه سلام الله عليها بيان كرد: با توجه به تجربه فيلمي كه درباره حضرت عبدالعظيم حسني توليد شد مي‌توان فيلم وزين‌تري را در مورد حضرت معصومه سلام الله عليها توليد كرد و كارهاي مقدماتي نيز در اين زمينه انجام شده است و در اين زمينه مي‌توانيم با يك تهيه كننده و كارگردان وارد مذاكره شويم.
وي با اشاره به اينكه امروز در حرم حضرت معصومه سلام الله عليها شرايط خوبي براي استقبال از زائران داخلي و خارجي و به ويژه مسئولان كشورهاي ديگر فراهم شده است گفت: بسياري از مسئولان و بزرگان از كشورهاي ديگر، علاقه زيادي به حضور در حرم حضرت معصومه سلام الله عليها را دارند.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با اشاره به آمادگي وزارت ارشاد براي همكاري در زمينه راه‌اندازي خبرگزاري آستان مقدس قم، به صدور مجوز سه پايگاه خبري اشاره كرد و گفت: ابتدا بايد فعاليت در اين زمينه به صورت پايگاه خبري آغاز شده و پس از مدتي فعاليت و بررسي مي‌توان آن را به خبرگزاري با زبان‌هاي متنوع ارتقا داد تا مردم ايران و ديگر كشورها در جريان اخبار، گزارش‌ها و فعاليت‌هاي فرهنگي بخش‌هاي مختلف آستان مقدس قم قرار گيرند.
وي درباره راه‌اندازي خانه فرهنگ ديجيتال بيان كرد: در استان‌هاي ديگر كه شرايط مهيا شده نسبت به راه‌اندازي خانه فرهنگ يا مجتمع فرهنگي ديجيتال اقدام كرده‌ايم و آماده هستيم كه خانه فرهنگ ديجيتال را در حرم حضرت معصومه سلام الله عليها راه‌اندازي كنيم.
حسيني با اشاره به بخشي از جشنواره فيلم فجر كه گروه‌هاي مختلف فيلم‌هاي جشنواره را بررسي كرده و به بخش‌هاي مختلف فيلم از نگاه خود جايزه مي‌دهند گفت: امسال 54 نهاد و دستگاه در اين بخش مشاركت داشتند و آستان مقدس حضرت معصومه(س) نيز مي‌تواند در اين زمينه مشاركت كرده و به طور مثال فيلم‌هايي با مضمون معنويت، زيارت و... را مورد توجه و تقدير قرار دهد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران