وداع کرج با شهید کربلا وداع کرج با شهید کربلا وداع کرج با شهید کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
وداع کرج با شهید کربلا وداع کرج با شهید کربلا وداع کرج با شهید کربلا وداع کرج با شهید کربلا وداع کرج با شهید کربلا

وداع کرج با شهید کربلا

مراسم تشییع پیکر پاک شهید حجت الاسلام حسین قدوسی فرزند حاج محمدباقر قدوسی امام جمعه موقت کرج در میان جمع مردمرشهید پرور و مسئولان و شهروندان انجام شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، با حضور مردم شهيد پرور و ولايتمدار استان البرز، مسئولان استان و جمع كثيري از روحانيون كرج، پيكر مطهر شهيد روحاني حجت الاسلام حاج حسين قدوسي فرزند حاج محمدباقر قدوسي امام جمعه موقت كرج از مشكين دشت كرج تشييع و به خاك سپرده شد. حجت الاسلام حسين قدوسي كه به عنوان روحاني كاروان به كربلا مشرف شده بود، در اثر عمليات انتحاري ايادي استكبار به هنگام نماز جماعت ظهر در كربلا به فيض شهادت نائل شد.
بر اساس گزارشات واصله يكي از آرزوهاي ايشان شهادت در مسير عاشورا و در كربلاي معلي بود كه در تاريخ 91/12/14 طي يك عمليات انتحاري در بين الحرمين كربلاي معلي به آرزوي خود رسيد.
مدير حج و زيارت استان البرز نيز ضمن عرض تبريك و تسليت اين عروج ملكوتي به حجت السلام و المسلمين قدوسي و خانواده ايشان، آرزوي علو درجات براي اين شهيد روحاني و صبر و شكيبايي براي بازماندگان از درگاه خداوند متعال مسئلت كرد.


| شناسه مطلب: 35217







نظرات کاربران