دیدار رییس سازمان حج و زیارت با نمایند بعثه در مدینه دیدار رییس سازمان حج و زیارت با نمایند بعثه در مدینه دیدار رییس سازمان حج و زیارت با نمایند بعثه در مدینه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار رییس سازمان حج و زیارت با نمایند بعثه در مدینه دیدار رییس سازمان حج و زیارت با نمایند بعثه در مدینه دیدار رییس سازمان حج و زیارت با نمایند بعثه در مدینه دیدار رییس سازمان حج و زیارت با نمایند بعثه در مدینه دیدار رییس سازمان حج و زیارت با نمایند بعثه در مدینه

دیدار رییس سازمان حج و زیارت با نمایند بعثه در مدینه

رییس سازمان حج و زیارت با نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج در مدينه منوره، حجت الاسلام و المسلمين " سيد احمد موسوي" روز يكشنبه با حضور در بعثه مقام معظم رهبري در مدينه منوره با حجت الاسلام و المسلمين "نجف نجفي روحاني" ديدار و گفت و گو كرد.
وي، در اين ديدار سفر خود را يكروزه خواند و گفت: با توجه به اين كه تعدادي از هتل هاي در اختيار سازمان حج و زيارت در مدينه منوره در طرح توسعه قرار گرفته است، به دنبال حل مشكلات اسكان زايران براي دوره هاي آينده هستيم.
مشاور رييس جمهور اظهار اميدواري كرد: با اقدامات كارشناسانه اي كه در حال انجام است، هر چه سريع تر به يك تفاهم نهايي نايل آييم.
وي، ضمن آرزوي موفقيت براي بعثه مقام معظم رهبري در مدينه منوره، كارفرهنگي را مهم برشمرد.
برپايه اين گزارش، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در مدينه منوره نيز، ضمن خير مقدم وخوش آمد گويي ازفعاليت وتلاش هاي همه كارگزان وستاد عمليات عمره در مدينه منوره تقدير وتشكر كرد.
حجت الاسلام نجفي روحاني كار حج و عمره را به جبهه تشبيه كرد و گفت: موفقيت در صحنه عمليات و اجرا تنها در سايه توكل به خداي متعال و تلاش و وفاق و همدلي تحقق مي يابد كه بحمدلله بين همه كارگزارن سازمان، ستاد و بعثه همكاري خوبي برقرار است.
حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني،با اشاره به برخي ازبرنامه هاي فرهنگي بعثه ، هدف از عمليات حج و عمره را تحول زايي ومعرفت افزايي در زايران برشمرد و اظهار كرد: تا كنون برنامه هاي متنوع و مناسبي را براي زائرين در عرصه فرهنگي در مدينه منوره اجراشده است و اميدواريم با حمايت و همكاري سازمان و بعثه،خاطرات شيرين معنوي نصيب زايران شود.




نظرات کاربران