پایتخت معنوی ایران در نخستین روز سال میزبان رهبر انقلاب است پایتخت معنوی ایران در نخستین روز سال میزبان رهبر انقلاب است پایتخت معنوی ایران در نخستین روز سال میزبان رهبر انقلاب است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پایتخت معنوی ایران در نخستین روز سال میزبان رهبر انقلاب است پایتخت معنوی ایران در نخستین روز سال میزبان رهبر انقلاب است پایتخت معنوی ایران در نخستین روز سال میزبان رهبر انقلاب است پایتخت معنوی ایران در نخستین روز سال میزبان رهبر انقلاب است پایتخت معنوی ایران در نخستین روز سال میزبان رهبر انقلاب است

پایتخت معنوی ایران در نخستین روز سال میزبان رهبر انقلاب است

پایتخت معنوی ایران و زائران و مجاوران بارگاه منور امام علی بن موسی الرضا (ع) به رسم هر ساله، در نخستین روز از سال 1392 میزبان رهبر فرزانه انقلاب خواهند بود.


به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج از مشهد، مراسم ديدار با حضرت آيت ا... خامنه اي ولي امر مسلمين جهان، ساعت 15 و 30 دقيقه روز پنج شنبه اول فروردين ماه سال 1392 در رواق امام خميني (ره) حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار مي شود.
به همين مناسبت نماينده ولي فقيه در خراسان، امام جمعه مشهد و استاندار خراسان رضوي با صدور پيام هاي جداگانه اي از مردم ولايتمدار مشهد و زائران امام هشتم (ع) دعوت كرده اند با حضور در اين مراسم ضمن تجديد بيعت با ولايت، از بيانات ولي امر مسلمين جهان بهره مند شوند.
پيام نماينده ولي فقيه در خراسان
آيت ا... عباس واعظ طبسي نماينده ولي فقيه در خراسان و توليت آستان قدس رضوي در پيام خود به مناسبت سفر حضرت آيت ا... خامنه اي به مشهد مقدس در طليعه سال جديد آورده است: "سپاس و ستايش خداي را كه نعمت ولايت و امامت را به ما ارزاني داشت و ايران اسلامي و سرزمين خراسان را به وجود مضجع مطهر حضرت رضا (عليه آلاف التحية و الثناء)، اين كانون نور و معرفت و معنويت متبرك و منور ساخت و راهيابي از امامت جامعه اسلامي و رهبري فقهاي صالح و مجاهدان با بصيرت و زمان شناس را ادامه آن مسير نوراني قرار داد. "
در ادامه اين پيام آمده: "در اين برهه حساس از تاريخ كه شاهد به ثمر نشستن تعاليم انبياي الهي و دست رنج اولياي معصومين (صلوات ا... و سلامه عليهم اجمعين) و بيداري شكوهمند امت اسلامي و فروريختن كاخ استبداد مستكبران و زورگويان هستيم، حضور آحاد مردم عزيز ايران اسلامي در صحنه و نقش آفريني در عرصه هاي مهمي همچون راهپيمايي 22 بهمن و انتخابات و پشتيباني از ولايت فقيه روز به روز و بيش از پيش نمايان مي شود و به ياري خداوند متعال و در پرتو انديشه هاي بلند امام راحل عظيم الشأن (رضوان ا... تعالي عليه) و زعامت حكيمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامي و همت بلند مردم، به زودي شاهد سرنگوني بازماندگان طواغيت زمان خواهيم بود و زمينه ظهور منجي بشريت و تشرف به محضر مقدس آن حضرت (ارواحنا فداه) ان شاء ا... فراهم خواهد شد. "
آيت ا... واعظ طبسي در ادامه پيام خود آورده است: " بسيار خرسنديم كه همه ساله در آغاز سال، ديار شهيدان و پايتخت معنوي ايران، با شميم روح نواز حضور امام جامعه اسلامي و خلف صالح معمار كبير انقلاب آميخته است و امت اسلامي نقشه راه خويش را در فرمايشات مقام عظماي ولايت متجلي مي بيند. "
نماينده ولي فقيه در خراسان در اين پيام ضمن عرض خير مقدم به محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامي، از امت مسلمان و مردم مؤمن و انقلابي مشهد مقدس، عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوي دعوت كرده است كه در ساعت 15 و 30 دقيقه روز پنج شنبه اول فروردين ماه 1392، براي ديدار با رهبر فرزانه انقلاب اسلامي دررواق امام خميني (ره)حرم رضوي، حضور يافته و از فيوضات اين مراسم معنوي و باشكوه بهره مند شده و در جوار بارگاه ملكوتي ولي نعمت مان، حضرت علي بن موسي الرضا (عليه افضل التحية و الثناء) با آرمان هاي امام راحل (قدس سره) و مقام عظماي ولايت تجديد بيعت و بار ديگر با حضور حماسي خود دشمنان اسلام و قرآن را نااميد كنند.
پيام امام جمعه مشهد
آيت ا... علم الهدي امام جمعه مشهد مقدس نيز با صدور پيامي از مردم براي حضور در مراسم سخنراني رهبر انقلاب در روز اول فروردين ماه ۱۳۹۲ دعوت كرده است.
وي پيام خود را با يك بيت شعر به زبان عربي آغاز كرده كه معناي آن نيز در زير اين بيت آمده است كه «اگر براي مردم عيدي است كه به آن شادمانند و خوش مي گذرانند، پس عيدي من روز ديدار توست».
در ادامه پيام آيت ا... علم الهدي آمده است: « به اميد ديدار لذت بخش صاحب محبوبمان در طليعه شكوفايي غنچه و لبخند گل در عتبه مقدسه ثامن الحجج (عليه السلام) به ديدار حجتش نائل مي شويم.»
عضو مجلس خبرگان رهبري در پيام خود اضافه كرده است: «اولين روز آغاز بهار را در كنار ترنم حكمت از بيان دُرر بار مقام معظم رهبري سپري مي كنيم. ميقات برادران و خواهران ولايتمدار روز پنج شنبه اول فروردين ۹۲، ساعت 3:۳0 بعد ازظهر در صحن جامع رضوي، رواق امام خميني (قدس سره).»
پيام استاندار خراسان رضوي
محمد حسين فروزان مهر استاندار خراسان رضوي نيز در پيام جداگانه اي با دعوت از مردم براي حضور در مراسم سخنراني رهبر معظم انقلاب همزمان با آغاز سال نو، آورده است: "به لطف الهي در نوروز امسال نيز اين فرصت مبارك فراهم است تا رايحه دلنشين ولايت، پايتخت معنوي كشور را معطر سازد و جهان اسلام از جوار نور باران رضوي مخاطب ولي امر مسلمين باشد. بي ترديد ضمير پاك وفاداران انقلاب و رهروان حركت بزرگ بيداري اسلامي در پي يك سال مقاومت جانانه در برابر توطئه هاي شوم استكبار، عطشناك جرعه جرعه كلام رهبري است تا واژه واژه آن را در مسير مبارزه، مشعل راه خود سازد. "




مطالب مرتبط

نظرات کاربران