تاکید بعثه مراجع عظام در مدینه بر اهمیت کار فرهنگی برای زائران تاکید بعثه مراجع عظام در مدینه بر اهمیت کار فرهنگی برای زائران تاکید بعثه مراجع عظام در مدینه بر اهمیت کار فرهنگی برای زائران بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تاکید بعثه مراجع عظام در مدینه بر اهمیت کار فرهنگی برای زائران تاکید بعثه مراجع عظام در مدینه بر اهمیت کار فرهنگی برای زائران تاکید بعثه مراجع عظام در مدینه بر اهمیت کار فرهنگی برای زائران تاکید بعثه مراجع عظام در مدینه بر اهمیت کار فرهنگی برای زائران تاکید بعثه مراجع عظام در مدینه بر اهمیت کار فرهنگی برای زائران

تاکید بعثه مراجع عظام در مدینه بر اهمیت کار فرهنگی برای زائران


مدینه منوره – در جلسه هم اندیشی بعثه مقام معظم رهبری و بعثه مراجع عظام تقلید در مدینه منوره ، بر اهمیت کار فرهنگی برای زائران تاکید شد.

مدينه منوره – در جلسه هم انديشي بعثه مقام معظم رهبري و بعثه مراجع عظام تقليد در مدينه منوره ، بر اهميت كار فرهنگي براي زائران تاكيد شد.
نمايندگان بعثه هاي مذكور در اين جلسه ، عمره را يك عمل گسترده مذهبي – فرهنگي برشمردند كه هدف اصلي آن ايجاد تحول معنوي در زائران است .
حجت الاسلام و المسلمين " نجف نجفي روحاني " نماينده بعثه مقام معظم رهبري در مدينه منوره در اين جلسه گفت : عمره ظرفيت بزرگي براي ساختن و سازندگي نسل ها و بخصوص جوانان است .
وي تاكيد كرد كه در كارهاي فرهنگي نبايد نگاه هزينه اي داشت و گفت كه آنچه مهم است دستاوردهايي است كه براي همه ي عمر با زائر خانه خدا و حرم شريف نبوي باقي خواهد ماند.
اين جلسه روز سه شنبه برگزار شد و در آن اعضاي بعثه مقام معظم رهبري و نمايندگان مراجع عاليقدر تقليد با هم درباره مسايل شرعي مبتلابه زائران به تبادل نظر و بحث هاي علمي در منابع فقهي و حديثي و آراي مراجع معظم تقليد پرداختند .
بعثه مراجع معظم تقليد در مدينه منوره در ساختمان بعثه مقام معظم رهبري مستقر هستند . تمام




نظرات کاربران