مداحی ملاباسم کربلایی از امشب در خیمه‌گاه حسینی مداحی ملاباسم کربلایی از امشب در خیمه‌گاه حسینی مداحی ملاباسم کربلایی از امشب در خیمه‌گاه حسینی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مداحی ملاباسم کربلایی از امشب در خیمه‌گاه حسینی مداحی ملاباسم کربلایی از امشب در خیمه‌گاه حسینی مداحی ملاباسم کربلایی از امشب در خیمه‌گاه حسینی مداحی ملاباسم کربلایی از امشب در خیمه‌گاه حسینی مداحی ملاباسم کربلایی از امشب در خیمه‌گاه حسینی

مداحی ملاباسم کربلایی از امشب در خیمه‌گاه حسینی

ملاباسم کربلایی از مداحان مشهور و معروف شهر کربلای از امشب به مدت چهار شب در خیمه گاه امام حسین علیه به مداحی و مرثیه خوانی خواهد پرداخت.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به كربلاي معلي، ملاباسم كربلايي از مداحان مشهور و معروف شهر كربلاي از امشب به مدت چهار شب در خيمه گاه امام حسين عليه به مداحي و مرثيه خواني خواهد پرداخت.
براساس اين گزارش، همزمان با نزديك شدن ايام دهه فاطميه مراسم عزاداري و سوگواري حضرت زهرا سلام الله عليها از امشب در شهر كربلا با مداحي ملاباسم كربلايي برگزار مي‌شود.
اين گزارش حاكي است، اين مراسم، پس از نماز مغرب و عشا در كربلاي معلي و در جوار حرم حضرت سيدالشهدا عليه‌السلام و در خيمه گاه با حضور زائران و مجاوران اباعبدالله الحسين عليه‌السلام برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران