تجلیل متولی آستان مقدس علویه از ارتباط ایران و عراق تجلیل متولی آستان مقدس علویه از ارتباط ایران و عراق تجلیل متولی آستان مقدس علویه از ارتباط ایران و عراق بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تجلیل متولی آستان مقدس علویه از ارتباط ایران و عراق تجلیل متولی آستان مقدس علویه از ارتباط ایران و عراق تجلیل متولی آستان مقدس علویه از ارتباط ایران و عراق تجلیل متولی آستان مقدس علویه از ارتباط ایران و عراق تجلیل متولی آستان مقدس علویه از ارتباط ایران و عراق

تجلیل متولی آستان مقدس علویه از ارتباط ایران و عراق

متولی آستان مقدس حضرت امیرمومنان علی علیه‌السلام گفت: باید همگی دست به دست هم بدهیم و این فضای الهی که در ایران اسلامی و عراق بوجود آمده قدر بدانیم.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به كربلاي معلي، حجت الاسلام والمسلمين رجبعلي زماني مديريت جذب و سازماندهي بعثه مقام معظم رهبري با حجت الاسلام شيخ ضياءالدين زين الدين، متولي آستان مقدس حضرت اميرمؤمنان علي عليه‌السلام ديدار و گفت‌وگو كرد.
در اين ديدار حجت‌الاسلام والمسلمين زماني ضمن ابلاغ سلام نماينده ولي فقيه حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر از تشكيل نماز جماعت در سه وعده و نظم ايجاد شده در حرم از آقاي شيخ ضياء تشكر كرد.
حجت الاسلام زماني افزود: شما وارث خرابي ها و مشكلات فراواني هستيد كه در طول چند دهه از سوي نظام افلقي بر كشور عزيز عراق و علماء وارد شده است و امروز من و شما بايد قدر فضاي ايجاد شده را بدانيم.
متولي عتبه علويه و امام جماعت حرم علوي در اين ديدار اظهار داشت: لحظه اي كه خدا توفيق داده غنيمت مي دانم.
شيخ ضيا ادامه داد: من خود شاهد ستم هاي صداميان بودم. اينان بر ضريح مبارك امام حسين (ع) صدها گلوله زدند كه آثار 120 گلوله كوچك و بزرگ درضريح و مضجع شريف امام حسين(ع) باقي مانده است و برگنبد مقدس علوي سه موشك زده بودند كه توسط مردم بازسازي شد. سپس به وضعيت خودشان پراختند.
متولي عتبه علويه اظهار داشت: بنده در زمان صدام به 15 سال زندان محكوم شده بودم كه آثار شكنجه هاي الكتريكي بر بدن و شانه‌ام پيدا بود.
وي گفت: بايد همگي دست به دست هم بدهيم و اين فضاي الهي كه در ايران اسلامي و عراق بوجود آمده قدر بدانيم.
شيخ ضياء در پايان از مسوولان بعثه ايران در كشور عراق و مجالس منظم كه صبح گاه در حرم علوي برگزار مي شود تشكر كرد.  




مطالب مرتبط

نظرات کاربران