جلسه مدیران کاروان‌های عتبات در کربلا عکس جلسه مدیران کاروان‌های عتبات در کربلا عکس جلسه مدیران کاروان‌های عتبات در کربلا عکس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جلسه مدیران کاروان‌های عتبات در کربلا عکس جلسه مدیران کاروان‌های عتبات در کربلا عکس جلسه مدیران کاروان‌های عتبات در کربلا عکس جلسه مدیران کاروان‌های عتبات در کربلا عکس جلسه مدیران کاروان‌های عتبات در کربلا عکس

جلسه مدیران کاروان‌های عتبات در کربلا عکس

جلسه مدیران کاروان‌های اعزامی به عتبات عالیات با حضور نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق و مدیر عملیات شمسا در کربلای معلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به كربلاي معلي، جلسه مديران كاروان‌هاي اعزامي به عتبات عاليات با حضور نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق و مدير عمليات شمسا در كربلاي معلي برگزار شد.
براساس اين گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمين رضا اسكندري نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق در اين جلسه به ارائه گزارشي از برنامه‌هاي فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري در كشور عراق پرداخت و خواستار همكاري هر چه بيشتر مديران كاروان‌ها در اجراي اين برنامه‌ها شد.
همچنين محرم آهنگران مدير عمليات شمسا در اين جلسه از مديران خواست در صورت مشاهده برخي كاستي‌ها، صبوري كنند و وضعيت كشور عراق را درك كنند و اظهار داشت: ما تمامي تلاش خودمان را به كار خواهيم بست تا خدمات و تسهيلاتي بيشتري به زائران ارائه كنيم.
وي تاكيد كرد: اما گاهي به دليل برخي مشكلات و ضعف‌هاي كه وجود دارد و همچنين به دليل وضعيت نامناسب كشور عراق به سبب درگيري‌هاي داخلي كه دشمنان به راه انداخته‌اند از شما مديران مي‌خواهيم در اين كاستي‌ها صبوري بيشتري به خرج دهيد.




نظرات کاربران