استقبال و تجلیل گسترده از برنامه‌های قاریان اعزامی ایران استقبال و تجلیل گسترده از برنامه‌های قاریان اعزامی ایران استقبال و تجلیل گسترده از برنامه‌های قاریان اعزامی ایران بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
استقبال و تجلیل گسترده از برنامه‌های قاریان اعزامی ایران استقبال و تجلیل گسترده از برنامه‌های قاریان اعزامی ایران استقبال و تجلیل گسترده از برنامه‌های قاریان اعزامی ایران استقبال و تجلیل گسترده از برنامه‌های قاریان اعزامی ایران استقبال و تجلیل گسترده از برنامه‌های قاریان اعزامی ایران

استقبال و تجلیل گسترده از برنامه‌های قاریان اعزامی ایران

در پی اعزام گسترده قاریان جمهوری اسلامی ایران از سوی بعثه مقام معظم رهبری به شهرهای نجف اشرف و کربلای معلی، برنامه‌های قرآنی قاریان مورد استقبال و تجلیل گسترده زائران ایرانی و مردم عراق قرار گرفت.

جواد ملازاده قاري اعزامي جمهوري اسلامي ايران در گفت‌وگو با خبرنگار اعزمي پايگاه اطلاع رساني حج به كربلاي معلي از استقبال گسترده كاروانهاي اعزامي از برنامه هاي قرآني بعثه مقام معظم رهبري در سفرهاي زيارتي عتبات عاليات خبر داد
وي افزود: موفقيت برنامه هاي قرآني در دو شهر نجف اشرف و كربلاي معلي نشان از اهميت پرداختن به موضوع اجراي برنامه هاي قرآني مهم است.
ملازاده كه در برنامه‌هاي قرآني بعثه مقام معظم رهبري در حرم حضرت علي عليه‌السلام، مسجد عمران ابن شاهين حضور فعالي در قرائت قرآن داشت، اظهار كرد: محافل قرآني حرم مطهر با شور و شعف خاصي در روزهاي پاياني سال 1391 با تمسك به قرآن و اهل بيت در ميان زائران ايراني و مردم عراق برگزار شد كه بنده اين افتخار را داشتم در اين برنامه‌ها با قرائت قرآن دل‌هاي مردم را با حضرت باري تعالي پيوند بزنم.
وي عنوان كرد: در مدت 10روز اقامت در نجف اشرف ضمن شركت در محافل و جلسات قرآني دارالقرآن الكريم حرم مطهر اميرمومنا علي عليه‌السلام بيش از 500 كاروان و بيش بيست و دو هزار نفر در روز از برنامه هاي بعثه رهبري بهره بردند.
اين قاري اعزامي گفت: استقبال گرم و صميمانه دارالقرآن الكريم حرم مطهر اميرمومنان علي(عليه السلام) از تلاوت قاري اعزامي در اين چند روز در محفل الجلسه القرآنيه و برنامه ترتيل خواني مسجد عمران ابن شاهين مويد موفقيت ايشان در شهر نجف بود.
ملازاده با بيان كثرت برنامه هاي قرآني در حرمين شرفين امام حسين و ابوالفضل العباس عليهم‌السلام و همچنين محفل روايت گري اين بستر فراهم شده را خوب ارزيابي كرد و عنوان داشت: با اجراي برنامه هاي قوي و پر شور قرآني مي توان گام بلندي در جهت اعتلاي قرآن و اهل بيت عليهم‌السلام برداشت.
در اين راستا اين قاري ممتاز جمهوري اسلامي ايران پيشنهاد برنامه حزب خواني در خميه گاه حسيني در كربلا و مسجد حنانه در نجف اشرف، با توجه به حضور گسترده مردم و زائران حسيني از كشور عراق را مهم ترين گام در اين راه توصيف كرد.
از ديگر نكات مهم حضور قاريان ممتاز كشورمان آقايان سيد وحيد حسيني و جواد ملازاده، پخش مستقيم اجراي قرآن و اذان در روزهاي پايان سال و پخش مستقيم از شبكه قرآن سيما را مي توان عنوان كرد.
اجراي برنامه ترتيل خواني آقاي جواد ملازاده هر روز از راديو كربلا به طور زند ه از حرم امام حسين (عليه السلام ) پخش مي شد كه از ديگر برنامه هاي موفق قاريان اعزامي در اين سفر تبليغي ترويجي را مي توان نام برد.




نظرات کاربران