استقبال گسترده زائران ایرانی از مراسم سال تحویل در سامرا استقبال گسترده زائران ایرانی از مراسم سال تحویل در سامرا استقبال گسترده زائران ایرانی از مراسم سال تحویل در سامرا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
استقبال گسترده زائران ایرانی از مراسم سال تحویل در سامرا استقبال گسترده زائران ایرانی از مراسم سال تحویل در سامرا استقبال گسترده زائران ایرانی از مراسم سال تحویل در سامرا استقبال گسترده زائران ایرانی از مراسم سال تحویل در سامرا استقبال گسترده زائران ایرانی از مراسم سال تحویل در سامرا

استقبال گسترده زائران ایرانی از مراسم سال تحویل در سامرا

مراسم ویژه سال تحویل با حضور گسترده زائران ایرانی در شهر سامرا و در جوار حرم حضرت هادی علیه السلام و حضرت عسکری علیه السلام و امامزاده سیدمحمد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به كربلاي معلي، مراسم ويژه سال تحويل با حضور گسترده زائران ايراني در شهر سامرا و در جوار حرم حضرت هادي عليه السلام و حضرت عسكري عليه السلام و امامزاده سيدمحمد برگزار شد.
در اين مراسم كاروان‌ها به صورت دسته جمع در حرم حضور يافتند و نخستين ساعت سال خود را با ذكر دعا و نيايش آغاز كردند.
قرائت قرآن كريم، مداحي و قرائت دعاي ويژه سال تحويل از سوي آقاي سيدحسين تحويلدار و خوش چهره از برنامه‌هاي اصلي اين مراسم بود.
شايان ذكر است، همچنين مراسمي از سوي بعثه مقام معظم رهبري در شهر نجف اشرف با حضور باشكوه زائران عتبات عاليات و در حرم حضرت اميرالمومنين علي عليه‌السلام برگزار شد.
همچنين ويژه برنامه‌اي از سوي بعثه مقام معظم رهبري با حضور زائران ايراني در شهر كربلا و در حرم حضرت سيدالشهدا عليه‌السلام به صورت گسترده برگزار شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران