ورود سه کاروان از ایرانی های آلمان، لبنان و پاکستان به مدینه ورود سه کاروان از ایرانی های آلمان، لبنان و پاکستان به مدینه ورود سه کاروان از ایرانی های آلمان، لبنان و پاکستان به مدینه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ورود سه کاروان از ایرانی های آلمان، لبنان و پاکستان به مدینه ورود سه کاروان از ایرانی های آلمان، لبنان و پاکستان به مدینه ورود سه کاروان از ایرانی های آلمان، لبنان و پاکستان به مدینه ورود سه کاروان از ایرانی های آلمان، لبنان و پاکستان به مدینه ورود سه کاروان از ایرانی های آلمان، لبنان و پاکستان به مدینه

ورود سه کاروان از ایرانی های آلمان، لبنان و پاکستان به مدینه

سه کاروان از ایرانی های آلمان ، لبنان و پاکستان برای زیارت پیامبر خاتم و اشرف الانبیا حضرت محمد مصطفی (ص) وارد مدینه منوره شدند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به مدينه منوره، كاروان ايراني هاي مقيم آلمان را بيشتر دانشجويان ايراني و خانواده هاي آنها تشكيل مي دهند و در بين آنها چند تاجر ايراني و نماينده هاي سياسي و فرهنگي ايران در آن كشور حضور دارند.
كاروان ايراني هاي مقيم لبنان را عمدتا جوانان فعال در نهادهاي ايراني آن كشور تشكيل مي دهند . آنها از راه زمين به عربستان آمده اند . كاروان آمده از پاكستان را بيشتر كاركنان مدارس ايراني در شهرهاي مختلف اين كشور و عمدتا از كراچي تشكيل مي دهند.
بعثه مقام معظم رهبري درمدينه منوره و ستاد عمره دراين شهر از زائران ايراني استقبال كردند و آنها را به كاروانهاي ايراني ملحق كردند.
بعثه مقام معظم رهبري درمدينه منوره براي اين دسته از زائران برنامه هاي فرهنگي خاصي را تدارك ديده است كه به آنان عرضه خواهد شد.
زائران ايراني مقيم خارج از كشور پنجشنبه شب و بامداد جمعه در آيين هاي همخواني دعاهاي كميل و ندبه شركت كردند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران