بازرسی بهداشتی از 8 مرکز تحت نظارت ایران در مدینه بازرسی بهداشتی از 8 مرکز تحت نظارت ایران در مدینه بازرسی بهداشتی از 8 مرکز تحت نظارت ایران در مدینه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازرسی بهداشتی از 8 مرکز تحت نظارت ایران در مدینه بازرسی بهداشتی از 8 مرکز تحت نظارت ایران در مدینه بازرسی بهداشتی از 8 مرکز تحت نظارت ایران در مدینه بازرسی بهداشتی از 8 مرکز تحت نظارت ایران در مدینه بازرسی بهداشتی از 8 مرکز تحت نظارت ایران در مدینه

بازرسی بهداشتی از 8 مرکز تحت نظارت ایران در مدینه

بازرسان هیات پزشکی حج هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در مدینه منوره روز شنبه و به طور سرزده از هشت مرکز تحت نظارت در مدینه منوره بازرسی بهداشتی به عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به مدينه منوره، آشپزخانه هاي مركزي ، آشپزخانه هتل ها ، ساختمان هتل ها و هر مكاني كه زائران ايراني در دوره حضور خود درمدينه منوره در آن محل ها حضور و اقامت دارند و يااز خدمات آنها بهره مند شود ، تحت نظارت هاي بهداشتي قرار دارد.
بازرسان در بازرسي خود به مورد حاد و خاصي برخورد نكردند ولي براي رعايت همچنان استانداردهاي تعريف شده ، تذاكرات لازم را به مسئولين و كاركنان بخش هاي بازديد شده دادند.
به گزارش هيات پزشكي حج هلال احمر جمهوري اسلامي ايران در مدينه منوره در روز شنبه درمانگاههاي هيات 732 بيمار را پذيرش كردند كه بيشترين عده آنها به تعداد 111 نفر به نزد پزشك متخصص داخلي رفتند .
بيشترين اين بيماران از ناراحتي هاي ناشي از سرما خوردگي و گوارش شكايت داشتند.
پزشكان هيات به زائران توصيه مي كنند با توجه به رو به گرما نهادن هوا در عربستان سعودي بيشتر مراقب سلامت عمومي خود باشند و به توصيه هاي بهداشتي به عمل آمده بخصوص بحث نظافت عمومي توجه كنند.  




نظرات کاربران