این خادمان کوچک ، مقاماتی بزرگ دارند این خادمان کوچک ، مقاماتی بزرگ دارند این خادمان کوچک ، مقاماتی بزرگ دارند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
این خادمان کوچک ، مقاماتی بزرگ دارند این خادمان کوچک ، مقاماتی بزرگ دارند این خادمان کوچک ، مقاماتی بزرگ دارند این خادمان کوچک ، مقاماتی بزرگ دارند این خادمان کوچک ، مقاماتی بزرگ دارند

این خادمان کوچک ، مقاماتی بزرگ دارند

مدینه منوره – آقایان " محمد جواد طهماسبی " و " سبحان طاهری " اولی 12 ساله و دومی 10 ساله این افتخار را برای خود به دست آورده اند که ایام عید نوروز امسال ، خادمی زائران بیت الله الحرام را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به مدينه منوره، اين دو فرزندان كاركنان ستاد عمره در مدينه منوره هستند كه تعطيلات عيد را براي بودن در كنار پدر خود كه از خادمان ضيوف الرحمان هستند ، به مدينه منوره آمده اند.
اين دو شب ها به مسجد شجره مي روند و با افتخار تمام لباس خادمي ميهمانان حرم امن الهي و پيامبر گرامي اسلام رامي پوشند ، ويلچر به دست مي گيرند و در كنار مسجد شجره به اين اميد مي ايستند تا زائر ناتواني اين افتخار را به آنها بدهد كه در چرخ آنها نشسته و اين نوجوانان شانس آنرا داشته باشند كه زائر را تا به اتوبوسش منتقل كنند.
محمد جواد طهماسبي در گفت و گو با پايگاه خبري حج در مدينه منوره گفت : من به اين خدمت افتخار مي كنم . اين سعادت بزرگي است كه در خدمت زائران هستم.
آقايان طهماسبي و طاهري بزرگ در طول دوره عمره براي مدت چندين ماه از خانه وخانواده خود دور و در خدمت زائران بيت الله الحرام و حرم شريف نبوي هستند و نوروز و تعطيلات مدارس فرصتي كه بعد از چند ماه خانواده – حتي اگر شده يكي از آنها – دور هم باشند كه در اينجا نوروز هم يعني كار ، البته مي شود ساعتي هم با هم بود .
حاج محمد جواد و حاج سبحان طاهري حاضر به گفت و گوي بيشتر نشدند .
درس اين دو نوجوان به خيلي از ماها جالب بود : ببخشيد ريا مي شود !




نظرات کاربران