قدردانی از خدمات ارایه شده به زائران اهل سنت عمره گزار قدردانی از خدمات ارایه شده به زائران اهل سنت عمره گزار قدردانی از خدمات ارایه شده به زائران اهل سنت عمره گزار بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
قدردانی از خدمات ارایه شده به زائران اهل سنت عمره گزار قدردانی از خدمات ارایه شده به زائران اهل سنت عمره گزار قدردانی از خدمات ارایه شده به زائران اهل سنت عمره گزار قدردانی از خدمات ارایه شده به زائران اهل سنت عمره گزار قدردانی از خدمات ارایه شده به زائران اهل سنت عمره گزار

قدردانی از خدمات ارایه شده به زائران اهل سنت عمره گزار

ماموستا " مصطفی میرزا نژاد " از روحانیون اهل سنندج که توفیق زیارت رسول الله الاعظم (ص) در مدینه منوره را یافته است ، از خدمات تمامی سازمان ها و نهادهای ایرانی درخدمت زائران اهل سنت تقدیر و قدردانی کرد.

وي روز دوشنبه در مراجعه به بعثه مقام معظم رهبري در مدينه منوره براي ابراز قدرداني اهل سنت از خدمات ارايه شده به آنها ، گفت كه نهادهاي ايراني تمامي تلاش خود را براي آنكه زائران رسول الله (ص) بتواند زيارت شايسته اي صورت دهند ، به عمل مي آورند.
ماموستا ميرزا نژاد همچنين درگفت وگويي با پايگاه خبري حج در مدينه منوره گفت كه به بركت استقرار نظام جمهوري اسلامي درايران ، مناطق كرد نشين كشور عمران و آباداني بسياري را شاهد هستند.
ماموستا ميرزا نژاد گفت كه به بركت جمهوري اسلامي ايران و بركتي كه ازسفر اخير مقام معظم رهبري به استان هاي كرد نشين كشور بوجود آمد ، اين استان ها بسرعت رو به توسعه و عمران و آباداني دارند .
وي گفت كه در مناطق كرد نشين كشور اهل تشيع و تسنن همراه با اخوت و دوستي روز افزون با هم زندگاني مي كنند و همبستگي ديني و ملي در بين آنها بسيار قوي است .
وي كه روحاني كارواني از زائران اهل سنت ازسنندج است ، گفت كه نوروز امسال هموطنان بسياري براي گذاران تعطيلات خود به سنندج آمدند كه در كمال آرامش و امنيت روزهاي خاطره انگيز آغاز سال نو را دركنار هموطنان اهل تشيع و تسنن خود در استان كردستان و ازجمله در شهر سنندج گذراندند.




نظرات کاربران