تاکید آیت‌الله علم‌الهدی بر ارائه خدمات بهتر به زائران عتبات

امام جمعه مشهد مقدس در دیدار عوامل اجرایی ستاد عملیات شمسا و سازمان حج و زیارت در نجف اشرف بر ارائه خدمات رسانی بهتر به زائران عتبات عالیات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به كربلاي معلي، آيت‌الله سيداحمد علم‌الهدي امام جمعه مشهد مقدس كه اين روزها به كشور عراق جهت زيارت عتبه مقدسه سفر كرده است، شب گذشته با مسوولان بعثه مقام معظم رهبري در نجف و عوامل ستاد عمليات شمسا و سازمان حج و زيارت كشورمان در نجف اشرف ديدار و گفت‌وگو كرد.
براساس اين گزارش، اين ديدار كه در فضاي بسيار صميمي برگزار شد، عوامل اجرايي سازمان حج و زيارت و شمسا به ارائه گزارش از برنامه‌هاي و فعاليت‌هاي خود در نجف اشرف پرداختند.
امام جمعه مشهد نيز در اين ديدار ضمن قدرداني از فعاليت‌هاي انجام شده از سوي اين دو مركز در كشور عراق خواستار همكاري و همياري بيشتر سازمان‌ها در ارائه خدمت رسانه به زائران عتبات عاليات شد.
وي تصريح كرد: خدمت به زائران افتخار بزرگي است كه امروز نصيب شما عزيزان شده است و بايد قدرداني اين فرصت‌ها باشيد و براي ارائه خدمات بهتر به زائران عتبات عاليات بيشتر تلاش كنيد.
شايان ذكر است، آيت‌الله علم‌الهدي هفته گذشته به كربلاي معلي سفر كرد كه در مدت حضورش در اين شهر، افزون بر ديدار با نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق در جلسات مختلفي در جمع روحانيان و مداحان و زائران ايراني در حرم مطهر امام حسين عليه‌السلام و حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس عليه‌السلام سخنراني كرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران