مزاحمت سلفی ها از بیان تاریخ  برای زائران جوان ایرانی درمدینه مزاحمت سلفی ها از بیان تاریخ  برای زائران جوان ایرانی درمدینه مزاحمت سلفی ها از بیان تاریخ  برای زائران جوان ایرانی درمدینه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مزاحمت سلفی ها از بیان تاریخ  برای زائران جوان ایرانی درمدینه مزاحمت سلفی ها از بیان تاریخ  برای زائران جوان ایرانی درمدینه مزاحمت سلفی ها از بیان تاریخ  برای زائران جوان ایرانی درمدینه مزاحمت سلفی ها از بیان تاریخ  برای زائران جوان ایرانی درمدینه مزاحمت سلفی ها از بیان تاریخ  برای زائران جوان ایرانی درمدینه

مزاحمت سلفی ها از بیان تاریخ برای زائران جوان ایرانی درمدینه

سلفی ها در جریان زیارت جوانان ایرانی از زیارتگاه های مدینه منوره در صبح روز شنبه مزاحم توضیح وبیان فرازهایی از تاریخ اسلام شدند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع‌رساني حج به مدينه منوره، سلفي ها در زيارتگاه احد زماني كه روحاني داشت درگوشه اي فرازي از آن تاريخ اسلام را بدون اين كه مزاحمتي براي ديگران ايجاد كرده باشد ، توضيح مي داد ، به او مراجعه كردند و با تهديد از او خواستند تا هم خود و هم زائرين ازمحل دور شوند و حتي تهديد كردند كه در صورت مقاومت روحاني را بازداشت خواهند كرد.
روحاني با شناختي كه از سلفي ها دارد ادامه توضيحات را به محل مناسبي موكول كرد و زائران از محل دور شدند .
سلفي ها از اين نوع مزاحمت ها براي همه ي زائران پيامبر گرامي اسلام ايجاد مي كنند.
آنها باورهاي غلط خود را دارند كه بر طبق آن زيارت اهل قبور و شفاعت طلبي از بزرگان دين حتي از رسول الله (ص) ، ديدار از اماكن تاريخي و مذهبي شرك و بدعت است !
سلفي ها دچار دوگانگي رفتاري عجيبي هستند . آنها كه اجدادشان حتي آمد و شد باقطار را حرام ! مي دانستند وبه همين بهانه دو قرن پيش قطار خط آهن مدينه منوره – شام را از بين بردند ، امروز و درحالي كه به حرمت پوشيدن شلوار لي توسط خانم ها حتي نزد همسرشان ، حرمت بردن گل براي عيادت از بيمار ، نوشيدن آب يخ ، كافر داستن هر كسي كه اعتقاد به چرخش زمين داشته باشد !! و... فتوا مي دهند ، در شبكه هاي اجتماعي مانند فيس بوك و يوتوپ صفحه دارند ! و به تبليغ باورهاي افراطي روي اين صفحه ها در فضاي مجازي مي پردازند كه از آن جمله نوادگان محمد عبدالوهاب بنيانگذار فرقه وهابيت است.
درعربستان زنان همچنان از حق راي و حتي رانندگي محروم هستند و به تازگي به آنها اين امكان داده شده است تا شناسنامه داشته باشند!
دوره هاي زيارتي براي دانشجويان و دانشگاهيان را بعثه مقام معظم رهبري در مدينه منوره تحت عنوان زيارت ويژه برگزار مي كند.
در حال حاضر دانشجويان متاهل درمدينه منوره بسر مي برند و در روزهاي آينده كه دوره سفر آنها پايان مي يابد ، دانشجويان مجرد آقا به عربستان خواهند رفت.
عربستان سعودي به خانم هاي زير 45 سال از همه ي كشورهاي دنيا براي سفر به اين كشور به صورت تنها رواديد نمي دهد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران