پرتاب کودک در اثر سهل انگاری مادر در مکه پرتاب کودک در اثر سهل انگاری مادر در مکه پرتاب کودک در اثر سهل انگاری مادر در مکه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پرتاب کودک در اثر سهل انگاری مادر در مکه پرتاب کودک در اثر سهل انگاری مادر در مکه پرتاب کودک در اثر سهل انگاری مادر در مکه پرتاب کودک در اثر سهل انگاری مادر در مکه پرتاب کودک در اثر سهل انگاری مادر در مکه

پرتاب کودک در اثر سهل انگاری مادر در مکه

برخورد کودکی 2 ساله با میله آهنی اتوبوس بر اثر سهل‌انگاری مادر و ترمز سریع، منجر به پارگی سر کودک شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع‌رساني حج به مكه مكرمه، مركز پزشكي حج و زيارت در مكه از زائران مي‌خواهد كه مراقب فرزندان خردسال خود باشند و نكات ايمني را در برابر حفاظت از جان آنان با جديت كامل رعايت كنند.
چندي پيش بر اثر ترمز سريع اتوبوس، كودكي 2 ساله از دست مادرش رها و به سمت صندلي جلو پرتاب شد كه متأسفانه با برخورد به ميله آهني اتوبوس، سر دچار پارگي مي‌شود.
اين كودك خردسال را در بخش مراقبت‌هاي ويژه يكي از درمانگاه‌هاي مركز پزشكي حج و زيارت در مكه مكرمه تحت نظر نگه مي‌دارند تا ضربه مغزي نشده باشد كه الحمدلله به خير مي‌گذرد.
براين اساس مركز پزشكي حج و زيارت به والدين سفارش مي‌كند كه فرزندان خردسالشان را يا داخل سبد حمل بچه قرار دهند و يا چيزي مانند بالش بين بچه و صندلي قرار دهند تا هنگام چنين حوادثي، آسيبي به فرزند نرسد و حتي مراقب خودشان هم باشند كه دچار اين حادثه نشوند.




نظرات کاربران