فعالیت‌های دفتر نمایندگی بعثه در نجف به روایت آمار فعالیت‌های دفتر نمایندگی بعثه در نجف به روایت آمار فعالیت‌های دفتر نمایندگی بعثه در نجف به روایت آمار بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
فعالیت‌های دفتر نمایندگی بعثه در نجف به روایت آمار فعالیت‌های دفتر نمایندگی بعثه در نجف به روایت آمار فعالیت‌های دفتر نمایندگی بعثه در نجف به روایت آمار فعالیت‌های دفتر نمایندگی بعثه در نجف به روایت آمار فعالیت‌های دفتر نمایندگی بعثه در نجف به روایت آمار

فعالیت‌های دفتر نمایندگی بعثه در نجف به روایت آمار


نماینده بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف، فعالیت‌ها و برنامه‌های این دفتر را در سال گذشته تشریح کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمين فيض آبادي نماينده بعثه مقام معظم رهبري در نجف اشرف در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به كربلاي معلي، فعاليت‌هاي اين دفتر را در سال گذشته تشريح كرد.
وي گفت: دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در نجف اشرف براساس چارت تشكيلاتي خود از پنج پست سازماني همچون بخش مديريت، امور روحانيون، امور فرهنگي، امور پشتيباني و بازرسي تشكليل شده است. بر همين اساس وظايف هر كدام از اين‌ها بخش‌ها را در طول يكسال گذشته به صورت آماري اعلام مي‌كنيم.
حجت الاسلام فيض آبادي افزود:‌ دفتر بعثه در نجف در بخش مديريت، افزون بر برنامه‌ريزي و طراحي برنامه‌ها، ديدارها، بازديدهايي را در دستور كار خود قرار داد كه ديدار با شخصيت‌ها و مقام‌هاي دولتي عراق از جمله آن‌هاست كه در سال 1391 بيش از 50 مورد انجام شد.
وي ديدار با شخصيت‌ها و مقام‌ها ايراني در عراق را 10 مورد، بازديد از مراكز علمي، پژوهشي، ديني و فرهنگي را 15 مورد،‌ حضور شخصيت‌ها و مقام‌هاي عراقي در دفتر نمايندگي بعثه در نجف اشرف را 15 مورد، حضور شخصيت‌ها و مقام‌هاي ايراني در دفتر نمايندگي بعثه در نجف اشرف را 38 مورد و شركت در مراسم سوگواري اباعبدالله الحسين عليه‌السلام در بيوت علمإ را 14 مورد عنوان كرد.
حجت الاسلام فيض آبادي، همچنين شركت در نماز جمعه نجف اشرف را 20 مورد، پيگيري امور مربوط به كنگره امام مهدي و آينده جهان،‌ استقبال از مسوولان و مقامات ايراني در فرودگاه نجف را 8 مورد، جلسات با نهادهاي ايراني در نجف را 4 مورد،‌ جلسه با پرسنل و اعضاي بعثه در نجف را 2 مورد برشمرد.
وي فعاليت‌هاي بخش امور روحانيون بعثه در نجف اشرف را در سال گذشته برگزاري جلسه توجيهي براي مبلغان را 345 مورد، شركت در جلسه مديران راهنماي كاروان‌ها را 210 مورد و همراهي با كاروان‌هاي بدون مبلغ در مساجد كوفه و سهله 20 مورد دانست.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در نجف اشرف، فعاليت‌هاي بخش پشتيباني اين دفتر را اسكان و پذيرايي ماموران و مهمانان را 267 مورد، پيگيري امور نقل ماموران به ايران را 65 مورد،‌ تكثير ويژه نامه را 6500 مورد،‌ تكثير پوستر را 8750 مورد تكثير اوقاعات شرعي را 1550 مورد برشمرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران