بازرسی سر زده کارشناسان بهداشت از 8 مرکز  در مدینه بازرسی سر زده کارشناسان بهداشت از 8 مرکز  در مدینه بازرسی سر زده کارشناسان بهداشت از 8 مرکز  در مدینه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازرسی سر زده کارشناسان بهداشت از 8 مرکز  در مدینه بازرسی سر زده کارشناسان بهداشت از 8 مرکز  در مدینه بازرسی سر زده کارشناسان بهداشت از 8 مرکز  در مدینه بازرسی سر زده کارشناسان بهداشت از 8 مرکز  در مدینه بازرسی سر زده کارشناسان بهداشت از 8 مرکز  در مدینه

بازرسی سر زده کارشناسان بهداشت از 8 مرکز در مدینه

کارشناسان بهداشتی ایران در مدینه منوره در ادامه بازرسی های مستمر مراکز اقامتی و پذیرایی از زائران ایرانی ، روز سه شنبه به هشت مرکز سر زده مراجعه ، و رعایت مسایل بهداشتی و سلامتی زائران را مورد توجه و بررسی قرار دادند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به مدينه منوره، آنها در اين بازديد به گزارش هيات پزشكي حج هلال احمر جمهوري اسلامي ايران در مواردي كه لازم بود توصيه ها و تذكرهاي لازم را ارايه كردند اما به مساله خاص و حادي برخورد نكردند.
جمهوري اسلامي ايران در مدينه منوره اينك نزديك به 30 هتل را دراجاره دارد و در دو آشپزخانه متمركز آن روزانه هزاران وعده غذايي پخت و براي استفاده زائران عرضه مي شود.
در شبانه روز گذشته منتهي به ساعت 24 روز سه شنبه يك زائر ايراني كه نياز به خدمات پزشكي بيشتري از حد درمانگاهي داشت ، به بيمارستان طرف قرار داد در مدينه منوره منتقل شد كه مشكل پزشكي او هم رفع گرديد.
در اين مدت و در مجموع يك هزار و189 زائر توسط پزشكان و متخصصان درمانگاههاي هيات پزشكي حج ايران در مدينه منوره ويزيت شدند.
ايران چهار درمانگاه هشت ساعته و يك درمانگاه 24 ساعته در حال حاضر در مدينه منوره دارد.




نظرات کاربران