زادهوش: درک امام زمان(عج) نیازمند عقلانیت و کمال است زادهوش: درک امام زمان(عج) نیازمند عقلانیت و کمال است زادهوش: درک امام زمان(عج) نیازمند عقلانیت و کمال است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زادهوش: درک امام زمان(عج) نیازمند عقلانیت و کمال است زادهوش: درک امام زمان(عج) نیازمند عقلانیت و کمال است زادهوش: درک امام زمان(عج) نیازمند عقلانیت و کمال است زادهوش: درک امام زمان(عج) نیازمند عقلانیت و کمال است زادهوش: درک امام زمان(عج) نیازمند عقلانیت و کمال است

زادهوش: درک امام زمان(عج) نیازمند عقلانیت و کمال است

معاون پژوهشی پژوهشکده حج و زیارت گفت: حضرت حق آخرین حلقه از هدایت بشریت را از دسترس مردم دور کرد، تا طفل بشری به عقلانیت و کمال لازم برسد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به كربلاي معلي، حجت الاسلام احمد زادهوش، معاون پژوهشي پژوهشكده حج و زيارت صبح امروز در مراسم سخنراني و عزاداري زائران ايراني در بارگاه منور حضرت اباعبدالله الحسين عليه‌السلام با تأكيد بر اين‌كه مشكل اصلي بشر عدم شناخت امام زمان خود است، اظهار داشت: پس از ارتحال پيامبر اسلام عدم شناخت ولايت منجر به بروز حوادثي تلخ در تاريخ صدر اسلام شد.
وي خاطرنشان كرد: ائمه اطهار عليهم‌السلام به عنوان عالي ترين بندگان خداوند متعال در اختيار مردم قرار گرفت، اما چون معرفت لازم و شناخت حقيقي وجود نداشت، اين نعمت بزرگ الهي را به راحتي از دست دادند.
حجت الاسلام زادهوش افزود: حضرت حق آخرين حلقه از هدايت بشريت را از دسترس مردم دور كرد، تا طفل بشري به عقلانيت و كمال لازم برسد، بشر امروز هرچند به فناوري هاي عالي و بزرگي دست يافته اما شعور و ظرفيت لازم براي درك امام زمانش را ندارد.
معاون پژوهشي پژوهشكده حج و زيارت تصريح كرد: در تاريخ شاهديم كه جهالت و انحراف بشر پس از ارتحال پيامبر گرامي اسلام صلي الله عليه و آله به جايي مي رسد كه قدر سرمايه اي درخشان و ارزشمند چون فاطمه زهرا سلام الله عليها را نمي داند و آن نور ديده نبوت را به شهادت مي رسانند.
وي در پايان يادآور شد: بايد از اين نور رحمت ببزرگ الهي بهره مند شد، در غير اينصورت همان انحراف و جهالت صدر اسلام ممكن است پس از 1400 سال بار ديگر تكرار شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران