نحوه نام نویسی پزشکان متقاضی برای اعزام به حج و عمره نحوه نام نویسی پزشکان متقاضی برای اعزام به حج و عمره نحوه نام نویسی پزشکان متقاضی برای اعزام به حج و عمره بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نحوه نام نویسی پزشکان متقاضی برای اعزام به حج و عمره نحوه نام نویسی پزشکان متقاضی برای اعزام به حج و عمره نحوه نام نویسی پزشکان متقاضی برای اعزام به حج و عمره نحوه نام نویسی پزشکان متقاضی برای اعزام به حج و عمره نحوه نام نویسی پزشکان متقاضی برای اعزام به حج و عمره

نحوه نام نویسی پزشکان متقاضی برای اعزام به حج و عمره


تمام متخصصان، پزشکان و پرستاران می توانند با تکمیل فرم ثبت نام متقاضی اعزام به حج و عمره شوند.


به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به مكه مكرمه، هر ساله پزشكان زيادي براي اعزام به مكه مكرمه، مدينه منوره و يا عتبات براي خدمت رساني به زائران ثبت نام مي‌كنند كه در هر دوره يك ماهه، كمتر از ۵۰ نفر به هر منطقه اعزام مي‌شوند.
به گفته دكتر منعم شمشادي، نماينده مركز پزشكي حج و زيارت در مكه مكرمه افرادي كه تمايل دارند متقاضي اعزام به مكه، مدينه و يا عتبات براي خدمت رساني به زائران ايراني شوند، لازم است با مراجعه به پورتال مركز پزشكي حج و زيارت به آدرسwww.hmc.ir فرم مربوط به ثبت اطلاعات و سوابق كاري را تكميل كنند.
مركز پزشكي حج و زيارت در صورت نياز تعدادي از متقاضيان را دعوت مي‌كند تا در مصاحبه اين مركز شركت كنند. اين مصاحبه و آزموني كه پس از آن گرفته مي‌شود، محتوايي علمي و عقيدتي دارد.
دكتر شمشادي يادآور مي‌شود: براي ثبت نام شرايط خاصي مورد نظر نيست و تمام متخصصان، پزشكان و پرستاران مي‌توانند در اين سامانه ثبت نام كنند؛ ملاك براي انتخاب آنها براي اعزام قبولي در مصاحبه و آزمون اين مركز است.
وي در مورد تعداد ثبت نام كنندگان در پرتال مركز پزشكي حج و زيارت گفت: تا كنون ۱۳ هزار نفر به عنوان پرستار، ۵ هزار نفر به عنوان پزشك و ۵۰۰ نفر به عنوان پزشك عرب زبان ثبت نام كرده اند.
وي با بيان اينكه ساليانه ۳۰ نفر به عنوان پزشك عرب زبان از سوي مركز پزشكي حج و زيارت اعزام مي‌شوند، گفت: اين افزاد به عنوان پزشك رابط در مكه، مدينه و عتبات مشغول خواهند بود.
وي خاطرنشان كرد: امسال در هر ماه ۴۸ نفر براي مكه و ۴۸ نفر براي مدينه اعزام مي‌شوند كه شامل متخصص، پزشك عمومي، پرستار، تكنسين دارويي، تكنسين اورژانس، پزشك عرب زبان، راننده و دفتردار مي‌شوند.




نظرات کاربران