سیل در عربستان 20 کشته و مفقود برجا گذاشت فیلم سیل در عربستان 20 کشته و مفقود برجا گذاشت فیلم سیل در عربستان 20 کشته و مفقود برجا گذاشت فیلم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سیل در عربستان 20 کشته و مفقود برجا گذاشت فیلم سیل در عربستان 20 کشته و مفقود برجا گذاشت فیلم سیل در عربستان 20 کشته و مفقود برجا گذاشت فیلم سیل در عربستان 20 کشته و مفقود برجا گذاشت فیلم سیل در عربستان 20 کشته و مفقود برجا گذاشت فیلم

سیل در عربستان 20 کشته و مفقود برجا گذاشت فیلم

به راه افتادن سیل در مناطق مختلف عربستان به دنبال بارش بارانهای بهاری 16 کشته و چهار مفقود به دنبال داشته است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از العالم، مديريت اداره امداد عربستان در بيانيه‌اي اعلام كرد: باران و سيل شمار زيادي از شهرها و مناطق مسكوني در شرق، غرب، جنوب و مركز اين كشور را در بر گرفته است.
بر اساس اين بيانيه گروههاي عملياتي و نيروهاي امداد توانسته اند 937 نفر را از داخل منازل و خودروهاي محاصره شده نجات دهند، و 695 خانواده را به طور موقت اسكان دهند.
در سال 2009، شهر جده در غرب عربستان نيز شاهد سيل گسترده اي بود كه در نتيجه آن خيابان هاي اين شهر به رودخانه هايي بزرگ تبديل شد. در نتيجه اين بارش ها و سيل در سال 2009 حدود 120 نفر كشته شدند.
تكرار اين حوادث باعث مطرح شدن سؤالات جدي درباره ضعف تأسيسات زيربنايي و شبكه فاضلاب شهري در اين كشور شده است؛ كشوري كه يكي بزرگترين صادركنندگان نفت جهان به شمار مي آيد.
براي مشاهده فيلم سيل در عربستان اينجا كليك كنيد.


| شناسه مطلب: 36643




عربستان سيل



نظرات کاربران