برگزاری نخستین همایش بزرگ طلاب عمره‌گزار در مدینه منوره برگزاری نخستین همایش بزرگ طلاب عمره‌گزار در مدینه منوره برگزاری نخستین همایش بزرگ طلاب عمره‌گزار در مدینه منوره بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری نخستین همایش بزرگ طلاب عمره‌گزار در مدینه منوره برگزاری نخستین همایش بزرگ طلاب عمره‌گزار در مدینه منوره برگزاری نخستین همایش بزرگ طلاب عمره‌گزار در مدینه منوره برگزاری نخستین همایش بزرگ طلاب عمره‌گزار در مدینه منوره برگزاری نخستین همایش بزرگ طلاب عمره‌گزار در مدینه منوره

برگزاری نخستین همایش بزرگ طلاب عمره‌گزار در مدینه منوره

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه‌منوره، در نخستین همایش بزرگ طلاب عمره‌گزار، با عنوان «معرفت علوی، بصیرت فاطمی» گفت: حماسه از شور و شعور غیرت و شجاعت تشکیل شده و باید در انتخابات آینده، حماسه خلق کنیم.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع‌رساني حج در مدينه‌منوره، حجت‌الاسلام‌والمسلمين نجف نجفي‌روحاني در اين همايش كه عصر ديروز در بدرالمحمديه برگزار شد، ضمن بيان حماسه آفريني‌هاي امام علي (ع) و نمايش تصاوير قلعه خيبر اظهار داشت: براي حماسه آفريني درانتخابات بايد همه مردم حضور فعال داشته باشند و نتيجه آن حضور، دشمن را مايوس نمايد؛ همانگونه كه حضرت علي (ع) در قلعه خيبر را از جا كند و دشمن را به خاك مذلت نشاند و تا امروز هم صهيونيست‌ها از نام خيبر مي‌ترسند.
وي كه در تشريح بحث خود، رنگ الهي را بهترين رنگها براي انسان و عمره را نسيم معنوي و عرصه معرفت‌زايي، بصيرت‌زايي و ولايت‌مداري دانست و اضافه كرد: راه وصول به اين‌ها شناخت نشانه‌ها، دريافت پيامهاي آن وبازنگري در خويش است.
نماينده بعثه درمدينه منوره باتبين معرفت علوي، بصيرت فاطمي، حضرت زهراء (ع) را بزرگترين مدافع امامت دانست ودر ادامه افزود: امروزمعرفت علوي و بصيرت فاطمي تنها نجات بخش بشريت مخصوصا كشورعزيزمان است.
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تعدادي از اين نشانه‌ها اظهارداشت: تاريخِ ديروز، آيينه امروز ماست و سعي وطواف حكايت هميشه زندگي است.
رئيس پيشين نهاد نمايندگي ولي‌فقيه در دانشگاه علم و صنعت تهران، بااشاره به خطر دوجريان انحراف ونفاق، مسجد درع را يادآور بازيگري سركرده منافقين عبدالله ابي دانست و افزود: آيات قرآن در مورد منافقين اكثراَ در مدينه بعد از تاسيس حكومت ديني نازل شده است.
پس از سخنان حجت‌الاسلام نجفي‌روحاني، حاج علي فراهاني به ذكر مداحي و مصيبت پرداخت.




نظرات کاربران