بازنگری در فرایند خدمت رسانی به زائران کربلا

نماینده سازمان حج و زیارت در عراق فرایند خدمت رسانی به زائران را با توجه به شرایط کنونی این کشور مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع‌رسانی حج از کربلای معلی، حسن سقایی نماینده سازمان حج و زیارت در عراق، در همایش روحانیان و مداحان عتبات عالیات، شرایط زیارتی کشور عراق را با کشور عربستان متفاوت دانست و خدمت رسانی به زائران را در این شرایط کار ارزشمندی خواند.
 
وی افزود: پرسنل نمایندگی شرکت شمسا در کشور عراق برای خدمت رسانی هر چه بیشتر به زائران و رفع مشکلات آنان، 16 ساعت از شبانه روز را به فعالیت مشغول هستند و تلاش می کنند که کار بیشتری صورت دهند تا خدمات بهتری به زائران ارائه شود.
 
نماینده سازمان حج و زیارت در عراق فرایند خدمت رسانی به زائران را با توجه به شرایط کنونی این کشور مثبت ارزیابی کرد و با تأکید بر ضرورت بازنگری دقیق و کارشناسی در این فرایند، بر خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهتر به زائران و تقویت برخی واحدهای خدماتی تأکید کرد.
 
وی همچنین از برگزاری جلسات متعدد برای رفاه بیشتر زائران خبر داد و افزود: دفتر نمایندگی حج و زیارت در عراق ارتباط مناسب و مستقیمی را با مدیران حج و زیارت استان های کل کشور و نیز مقام های عراقی برای حل مشکلات زائران برقرار کرده است.
 
سقایی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سؤالی پیرامون خرید و فروش سیم کارت های عراقی در کاروان ها، اظهار داشت: هیچ فردی به نام حج و زیارت حق خرید و فروش سیم کارت عراقی را در بین زائران ندارد و مدیران کاروان ها باید مراقب این گونه فعالیت ها باشند.


| شناسه مطلب: 3690