برگزاری نماز جماعت در هتل دار هادی مکه برگزاری نماز جماعت در هتل دار هادی مکه برگزاری نماز جماعت در هتل دار هادی مکه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری نماز جماعت در هتل دار هادی مکه برگزاری نماز جماعت در هتل دار هادی مکه برگزاری نماز جماعت در هتل دار هادی مکه برگزاری نماز جماعت در هتل دار هادی مکه برگزاری نماز جماعت در هتل دار هادی مکه

برگزاری نماز جماعت در هتل دار هادی مکه

نماز جماعت هتل دار هادی هر روز با حضور شماری از عمره گزاران و مسئولان و کارکنان ستاد حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به مكه مكرمه، در نمازخانه هتل دار هادي در دو نوبت، نماز ظهر و عصر و نماز مغرب و عشا اقامه مي شود در اين مراسم مسئولان و كاركنان ستاد حج و زيارت و بعثه مقام معظم رهبري در مكه مكرمه، كه به علت خدمت رساني به زائران امكان حضور در مسجدالحرام را نمي يابند، شركت مي كنند.
حجت الاسلام والمسلمين مظاهري، مسئول پاسخگويي به مسائل شرعي در بعثه مقام معظم رهبري در مكه مكرمه به عنوان امام جماعت نمازخانه دار هادي نماز ظهر و عصر را اقامه مي كنند كه در بين نماز دقايقي به بيان مسائل شرعي مي پردازند.
نماز مغرب و عشا نيز به امامت حجت الاسلام والمسلمين فرشاد، سخنران اعزامي از بعثه مقام معظم رهبري اقامه مي شود. حجت الاسلام فرشاد نيز در بين دو نماز يكي از روايات ائمه اطهار(ع) را تشريح مي كند.
در پايان نيز يك صفحه از كلام الله مجيد قرائت مي شود.


| شناسه مطلب: 36941




بعثه مكه نماز



مطالب مرتبط

نظرات کاربران