ارائه خدمات پزشکان افتخاری هندی به زائران ارائه خدمات پزشکان افتخاری هندی به زائران ارائه خدمات پزشکان افتخاری هندی به زائران بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ارائه خدمات پزشکان افتخاری هندی به زائران ارائه خدمات پزشکان افتخاری هندی به زائران ارائه خدمات پزشکان افتخاری هندی به زائران ارائه خدمات پزشکان افتخاری هندی به زائران ارائه خدمات پزشکان افتخاری هندی به زائران

ارائه خدمات پزشکان افتخاری هندی به زائران

دو پزشک هندی به صورت افتخارى در کلینیک آستان، خدمات درمانى خود را ارائه مى کنند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج،‌ دكتر «عباس علي وكيل» و فرزندش دكتر «حسين عباس علي» دو پزشك از كشور هند به صورت افتخارى در كلينيك درمانى آستان قدس علوي، زائران بيمار را معاينه و معالجه كردند.
دكتر «عباس على وكيل» در اين رابطه گفت: هدف اصلى من از آمدن به عراق اولا زيارت حضرت اميرالمؤمنين بوده و در درجه دوم ارائه خدمات درمانى و انسان دوستانه به زائران اين مكان مطهر است. به لطف خداوند توانستيم به اين هدف برسيم و اكنون مشغول معالجه بيماران هستيم و به همراه خود مقدارى از داروهاى كمياب را جهت مصرف بيماران نيازمند آورديم.
دكتر عباس على در ادامه گفت: تجربه پزشكى من بيش از ۲۵ سال است و مفتخرم كه تمامى تجربيات خود را به زائران حضرت اميرالمؤمنين (ع) تقديم نمايم.
دكتر «حسين عباس على» نيز در اين باره گفت: از اينكه اين افتخار نصيبم شده بسيار خوشحالم. و از اينكه مى توانم به زائران اين مكان مطهر كمك كنم بسيار افتخار مى كنم و از خداوند منان مى طلبم كه به حق حضرت على (ع) بار ديگر توفيق زيارت اين بارگاه مطهر و خدمت رسانى به زائرانش را نصيبمان بكند.
گفتنى است اين پدر و پسر پزشك تصميم دارند در آينده پزشكان بيشترى را در موقعيت‌هاي مختلف از كشور خويش به عراق فرا بخوانند تا بتوانند خدمات درماني بيشتر و متنوع ترى را به زائران و نيازمندان ارائه مي‌كنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران