دستگیری یک عربستانی با زودپز در آمریکا دستگیری یک عربستانی با زودپز در آمریکا دستگیری یک عربستانی با زودپز در آمریکا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دستگیری یک عربستانی با زودپز در آمریکا دستگیری یک عربستانی با زودپز در آمریکا دستگیری یک عربستانی با زودپز در آمریکا دستگیری یک عربستانی با زودپز در آمریکا دستگیری یک عربستانی با زودپز در آمریکا

دستگیری یک عربستانی با زودپز در آمریکا

نیروهای امنیتی فرودگاه «دیترویت» در آمریکا یک عربستانی را که در کیفش دیگ زودپز همراه داشت دستگیر کردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از العالم، اين شهروند عربستاني به دليل اظهارات مبهم و مشكوكش در پاسخ به سؤالات نيروهاي امنيتي فرودگاه و مسؤولان گذرنامه درباره دليل همراه داشتن اين ديگ زودپز دستگير شد.
«حسين الخواحير» كه شنبه گذشته از عربستان به «ديترويت» سفر كرده بود به بازرسان اداره مهاجرت آمريكا گفته است كه قصد داشت اين ديگ زودپز را به برادرزاده اش كه در دانشگاه «توليدو» در ايالت «اوهايو» تحصيل مي‌كند، بدهد؛ زيرا وي نتوانسته است آن را در آمريكا تهيه كند.
الخواجير پس از آن نيز به بازرسان گفت كه برادرزاده اش ديگ زودپز ارزان قيمتي را با كيفيت بد خريداري كرده به همين دليل اين ديگ را براي او آورده است.
اين زودپز مانند همان ديگي است كه در انفجار ماه گذشته در بوستون از آن استفاده شد.
البته همراه داشتن اين ديگ تنها دليل بازداشت اين سعودي نيست؛ چرا كه به گفته مأموران امنيتي يكي از برگه‌هاي گذرنامه وي نيز جدا شده است.
الخواجير قرار است امروز در دادگاه فدرال به اتهام ارائه اطلاعات اشتباه به پليس و ورود به آمريكا با استفاده از گذرنامه مخدوش محاكمه شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران