دیدار مدیر حج وزیارت آذربایجان غربی با خانوادهای شهدا دیدار مدیر حج وزیارت آذربایجان غربی با خانوادهای شهدا دیدار مدیر حج وزیارت آذربایجان غربی با خانوادهای شهدا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار مدیر حج وزیارت آذربایجان غربی با خانوادهای شهدا دیدار مدیر حج وزیارت آذربایجان غربی با خانوادهای شهدا دیدار مدیر حج وزیارت آذربایجان غربی با خانوادهای شهدا دیدار مدیر حج وزیارت آذربایجان غربی با خانوادهای شهدا دیدار مدیر حج وزیارت آذربایجان غربی با خانوادهای شهدا

دیدار مدیر حج وزیارت آذربایجان غربی با خانوادهای شهدا

مدیر حج وزیارت استان آذربایجان غربی گفت: هوشیاری، اخلاص، ایمان و ولایت مداری شهدا در حفظ خاک میهن اسلامی وصف ناپذیر است و تکریم شهدا و خانواده آنان باید سرلوحه نسل امروز در همه عرصه‌های زندگی باشد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، امير شجاع زاده در حاشيه ديدار با تعدادي از خانواده‌هاي معظم شهدا اروميه افزود: با توفيق الهي، حضور در جمع خانواده معزز شهدا و جانبازان جنگ تحميلي موجب شادابي روح مي‌گردد و رسيدگي به امور اين عزيزان افتخار بزرگي است كه مي‌بايست با عشق به خدمتگزاري انجام شود.
وي خدمت به خانواده شهدا را اقدامي فرهنگي و ارزشمند خواند و افزود: خانواده‌هاي شهدا، ايثارگران و جانبازان، بزرگترين سرمايه‌هاي معنوي انقلاب و ملت هستند و ياد شهدا اشاعه ارزش‌هاي ايثار و پايداري درجامعه است و دلجويي و ديدار با آنان، اداي دين به ارزشهاي انقلاب است. ايشان در توصيف شهيد تاكيد كردند: شهيد يعني گواه يعني كسي كه افراد با او سنجيده مي‌شوند، كردار ما با شهيد سنجيده مي‌شود، شهدا معيار هستند.
مدير حج و زيارت آذربايجان غربي افزود: خانواده شهدا، ايثارگران و جانبازان بزرگترين سرمايه‌هاي معنوي انقلاب و ملت هستند و ياد شهدا فرهنگ ايثار و از خودگذشتگي را در جامعه ترويج مي‌دهد.
شجاع زاده تقدير وسپاسگزاري از خانوادهاي معظم شاهد را وظيفه همگاني دانست و يادآور شد: تنها كاري كه از دست مابر مي‌آيد دلجوئي و تكريم اين عزيزان در همه زمينه‌ها مي‌باشد.
لازم به ذكر است در اين ديدارها كه با همراهي تعدادي از مديران و كارگزاران استان انجام گرفت به رسم يادبود هديه اي از طرف حج وزيارت استان تقديم اين عزيزان گرديد.
خانواده‌هاي شهيدان عليرضا فصيح نژاد، حميد داورپور، نوحعلي جعفري كشتيبان، رحيم رضوي ميزبان اين ديدار صميمي بودند.




نظرات کاربران