انتقال زائران عتبات با ۱۸۴ پرواز به نجف و بغداد انتقال زائران عتبات با ۱۸۴ پرواز به نجف و بغداد انتقال زائران عتبات با ۱۸۴ پرواز به نجف و بغداد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
انتقال زائران عتبات با ۱۸۴ پرواز به نجف و بغداد انتقال زائران عتبات با ۱۸۴ پرواز به نجف و بغداد انتقال زائران عتبات با ۱۸۴ پرواز به نجف و بغداد انتقال زائران عتبات با ۱۸۴ پرواز به نجف و بغداد انتقال زائران عتبات با ۱۸۴ پرواز به نجف و بغداد

انتقال زائران عتبات با ۱۸۴ پرواز به نجف و بغداد

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از انجام ماهانه حدود ۱۸۴ پرواز به سمت نجف اشرف و بغداد در مراحل جدید اعزام زائران ایرانی به عتبات خبر داد و گفت: این پروازها از ۱۷ ایستگاه پروازی در سراسر کشور صورت می گیرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، «مسعود اخوان» گفت: اعزام‌هاي مرحله جديد عتبات عاليات از ۲۶ ارديبهشت ماه جاري آغاز شده و تا ۱۲ تير ماه ادامه خواهد داشت.
به گفته اين مقام مسئول در سازمان حج و زيارت در اين مرحله حدود ۸۰ هزار زائر ايراني به زيارت عتبات عاليات مشرف مي‌شوند.
اخوان در ادامه به اعزام روزانه سه هزار زائر ايراني در مرحله جديد اعزام‌ها اشاره كرد و گفت: در اين مرحله براي دومين بار در طول پنج ماه گذشته، قيمت سفر به عتبات با كاهش مواجه شده و ۷۰ هزار تومان نسبت به دوره قبلي كم شده است.
مدير كل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت ادامه داد: مرحله نخست كاهش قيمت سفر به عتبات مربوط به دي ماه سال گذشته بود كه حدود ۱۴۰ هزار تومان هزينه سفر به عتبات كاهش يافت.
اخوان ادامه داد: بر اين اساس، حداقل و حداكثر هزينه سفر به عتبات به صورت زميني ۷۸۸ تا ۸۵۰ هزار تومان و حداقل و حداكثر هزينه اعزام به صورت هوايي يك ميليون و ۱۱۷ تا يك ميليون و ۳۱۳ هزار تومان است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران