با ادامه حملات تکفیری‌ها به اماکن مقدس؛

حمایت کمیته‌های مقاومت مردمی از حرم حضرت زینب

نیروهای مردمی حمایت از حرم مطهر حضرت زینب(س) در منطقه سیده زینب(س) دمشق چندین تروریست تکفیری را که بارها برای حمله به این مکان مقدس تلاش کرده بودند، به هلاکت رساندند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، يك رسانه عراقي گزارش داد: نيروهاي كميته هاي مردمي حمايت از حرم مطهر حضرت زينب(س) توانستند شماري از تروريستهاي تكفيري از جمله مرزوق صنديد را در منطقه حجيره به هلاكت برسانند.
نيروهاي كميته هاي مردمي حمايت از اين مكان مطهر همچنين توانستند مقاديري سلاح و مهمات و جنگ افزار تروريستهاي تكفيري را منهدم كنند.
منطقه حجيره به موازات منطقه سيده زينب(س) قرار دارد و تروريستهاي تكفيري از اين منطقه به اقدامات كينه توزانه خود عليه دوستداران اهل بيت عصمت و طهارت(ع) و تلاش براي حمله به حرم مطهر حضرت زينب(س) دست مي زنند.
تروريستهاي تكفيري بارها به طور آشكار تهديد به تخريب حرم مطهر حضرت زينب(س) و ديگر اماكن مقدس در سوريه كرده اند كه اخيرا با هتك حرمت مرقد حجر بن عدي عمق كينه خود از اهل بيت عصمت و طهارت(ع) و دوستداران آنها را نشان دادند.
تروريستهاي تكفيري با پشتوانه فتاواي ضد ديني و ضد انساني وهابيون همچنان به ارتكاب بدترين جنايات در سوريه و همچنين هتك حرمت اماكن مقدس ادامه مي دهند و متاسفانه در اين ميان، علماي اهل سنت با سكوت خود بر جسارت و گستاخي آنها افزوده اند.
در عراق هم، تروريستهاي تكفيري با هدف قرار دادن زائران عتبات عاليات،شماري از زائران ايراني را شهيد و زخمي كردند.




نظرات کاربران