دیدگاه متولی حرم علوی درباره تهدیدات دشمنان دیدگاه متولی حرم علوی درباره تهدیدات دشمنان دیدگاه متولی حرم علوی درباره تهدیدات دشمنان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدگاه متولی حرم علوی درباره تهدیدات دشمنان دیدگاه متولی حرم علوی درباره تهدیدات دشمنان دیدگاه متولی حرم علوی درباره تهدیدات دشمنان دیدگاه متولی حرم علوی درباره تهدیدات دشمنان دیدگاه متولی حرم علوی درباره تهدیدات دشمنان

دیدگاه متولی حرم علوی درباره تهدیدات دشمنان

تولیت آستان مقدس علوی در دیدار با یک هیئت رسمى از کشور سودان گفت: امروز کشورهاى اسلامى و به ویژه جوانان مسلمان در معرض یک حمله فرهنگى گسترده هستند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج،‌ يك هيأت رسمى از كشور سودان به سرپرستى وزير تربيت بدنى و امور جوانان و سفير اين كشور در بغداد به زيارت بارگاه مطهر حضرت اميرالمؤمنين (ع) شرفياب شدند و با توليت و مسؤولان آستان مقدس علوي ديدار كردند.
حجت‌الاسلام زين الدين، توليت آستان قدس علوى، طى ديدار با اين ميهمانان گفت: انديشه هاى كفر و گمراهى براى يورش به اسلام و جوانان مسلمان همگى متحد شده اند. رهبران كشورهاى اسلامى موظفند از اين حمله خطرناك جلوگيرى كنند تا بتوان جوانان را از معرض گمراهى و ضلالت دور نگه داشت.
توليت آستان در ادامه گفت: اين حمله بى رحمانه را مى توان به چهار بخش تقسيم كرد. بخش اول همان حمله نظامى است كه در برخى كشورهاى اسلامى به تعويق افتاده و در برخى ديگر از كشورها رخ داده و هدف از حمله نظامى تنها چيرگى بر منافع و منابع طبيعى اين كشورها نيست بلكه هدف ديگر آن محو ميراث دينى عميق ملت هاى مسلمان است. چرا كه اگر كشورهاى استكبار ملت هاى مسلمان را از دينشان دور سازند مرحل ديگر چپاول و غارت ميسر و آسان خواهند بود.
حجت‌الاسلام زين الدين افزود: بخش دوم اين حمله شامل جنگهاى داخلى ميان ملت هاى مسلمان است. مرحله سوم همان خط و مشى تعصب و ستيزه جويى در ميان مسلمانان بوده كه به كلى از دين مبين اسلام به دور است. مرحله چهارم اين حمله كه از همه حملات خطرناك‌تر است نشر فساد و بى بند و بارى در ميان مسلمانان و به ويژه در ميان جوانان است تا امت اسلام به تدريج به سوى پرتگاه گمراهى و فساد بلغزد. اگر كفر و گمراهى بتواند جوانان را به اين مرحله سوق دهد به نتيجه دل خواه خود خواهد رسيد و ملت هايى بى عقيده و بى ارزشي در اختيار خواهد داشت و در نتيجه به راحتى در قبضه استكبار خواهند ماند.
ميهمانان سودانى به نوبه خود ضمن تشكر از حسن ضيافت خادمان آستان تاكيد كردند: سخنان ارزشمند توليت آستان را در برنامه هاى كارى خود مد نظر قرار خواهند داد.
صديق محمد توم حمد وزير تربيت بدنى و امور جوانان سودان گفت: از مشرف شدن به زيارت اين شهر مقدس بسيار خوشحاليم و خداوند را شاكريم كه به ما نعمت زيارت بارگاه سرورمان امام اميرالمؤمنين (ع) را عطا فرمود. مردى كه براى رسول اسلام (ص) همچون هارون براى موسى (ع) بود.
عبدالمنعم احمد الأمير الحسين، سفير جمهورى سودان در بغداد نيز ضمن اشاره به فوايد روحى زيارت عتبات عاليات گفت: زيارت عتبات عاليات براى هر مسلمانى فوايد روحى بزرگى در بر دارد. ما مسلمانان ارادت خاصى به اهل بيت پيامبر (ص) داريم و معتقديم ايمان به خداوند با ارادت داشتن به ايشان كامل نخواهد بود. بنابراين جهت تبرك جستن از اين خاندان پاك به اينجا آمديم. همچنين به نوبه خود و به نيابت از ملت سودان از حسن ضيافت خادمان اين مكان مطهر كمال تشكر را دارم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران