رهبر معظم انقلاب اسلامی:

هرگز دچار بن‌بست نشدیم و در دالان ناامیدی قرار نگرفتیم رهبر معظم انقلاب اسلامی:

هرگز دچار بن‌بست نشدیم و در دالان ناامیدی قرار نگرفتیم رهبر معظم انقلاب اسلامی:

هرگز دچار بن‌بست نشدیم و در دالان ناامیدی قرار نگرفتیم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رهبر معظم انقلاب اسلامی:

هرگز دچار بن‌بست نشدیم و در دالان ناامیدی قرار نگرفتیم رهبر معظم انقلاب اسلامی:

هرگز دچار بن‌بست نشدیم و در دالان ناامیدی قرار نگرفتیم رهبر معظم انقلاب اسلامی:

هرگز دچار بن‌بست نشدیم و در دالان ناامیدی قرار نگرفتیم رهبر معظم انقلاب اسلامی:

هرگز دچار بن‌بست نشدیم و در دالان ناامیدی قرار نگرفتیم رهبر معظم انقلاب اسلامی:

هرگز دچار بن‌بست نشدیم و در دالان ناامیدی قرار نگرفتیم
رهبر معظم انقلاب اسلامی:

هرگز دچار بن‌بست نشدیم و در دالان ناامیدی قرار نگرفتیم

رهبر معظم انقلاب اسلامی، آشنایی نسل جوان با تاریخ انقلاب اسلامی زمینه ساز آینده ای اطمینان بخش و قطعی دانستند و اظهار داشتند: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، هر قدمی که انقلاب برداشته، نوید دهنده قدم بعدی بوده است و به همین دلیل هرگز دچار بن بست نشدیم و در دالان یأس و ناامیدی قرار نگرفتیم.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج،‌همزمان با ايام سالروز فتح خرمشهر، صبح امروز (دوشنبه) مراسم دانش آموختگي دانشجويان افسري و تربيت پاسداري دانشگاه امام حسين عليه‌السلام با حضور حضرت آيت‌الله خامنه‌اي فرمانده كل قوا برگزار شد.
رهبر انقلاب اسلامي در ابتداي ورود به ميدان، با حضور بر مزار شهداي گمنام و قرائت فاتحه، ياد و خاطره شهداي دفاع مقدس را گرامي داشتند.
فرمانده كل قوا سپس از يگان هاي حاضر در ميدان سان ديدند. حضرت آيت‌الله خامنه‌اي همچنين جانبازان حاضر در ميدان را مورد تفقد قرار دادند. [factimage()] /_Shared/_Sites/Site(14)/gozarshtasvniri/rahabar6 3 92 (10).jpg [imagetitle()] [factimageend()]
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر انقلاب اسلامي در اين مراسم، گام بلند و حماسي و پرشور ملت ايران در انتخابات پيش روي ۲۴ خرداد را بشارت دهنده موفقيت‌ها و دستاوردهاي بزرگتر براي انقلاب و نظام اسلامي دانستند و با توصيه به مردم براي دقت در اظهارات و شعارهاي كانديداهاي محترم بمنظور شناخت و انتخاب فرد اصلح و همچنين توصيه مؤكد به كانديداهاي انتخابات رياست جمهوري براي تثبيت اصول و مواضع عاقلانه و حكيمانه نظام اسلامي و پرهيز از ريخت و پاش، تخريب و بداخلاقي، در تبليغات، تأكيد كردند: به توفيق الهي، فرداي اين كشور و ملت، فردايي روشن، عزتمدارانه و براي همه الگو خواهد بود.
رهبر انقلاب اسلامي افزودند: ما نمي‌دانيم كه چه كسي رييس جمهور خواهد شد و نمي‌دانيم كه خداوند متعال دلهاي مردم را به سوي چه كسي هدايت خواهد كرد اما مي‌دانيم كه حضور مردم در پاي صندوق‌هاي رأي كه اعلام حضور قدرتمندانه ملت در عرصه حركت و تاخت به سوي آرمان‌ها است، قطعاًٌ زمينه ساز عزت، مصونيت، آبروي بين المللي و خوشحالي دوستان و ناراحتي دشمنان خواهد شد.
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با اشاره به تبليغات بدخواهان ملت ايران براي دلسرد كردن مردم از حضور در پاي صندوق‌هاي رأي گفتند: علت اين تبليغات گسترده اين است كه اگر مردم وارد ميدان شوند و حركت پرشور خود را نشان دهند، براي معاندان، گران تمام خواهد شد.
ايشان با اشاره به اظهار نظر مقامات امريكايي درخصوص انتخابات ايران افزودند: كساني در مورد انتخابات ايران اظهار نظر مي‌كنند كه زندان گوانتانامو و هواپيماهاي بدون سرنشين آنها بر فراز روستاهاي محروم پاكستان و افغانستان و جنگ افروزي در منطقه و حمايت بي قيد و شرط از رژيم جنايتكار صهيونيستي، مايه بي آبرويي و لكه ننگ آنها است.
رهبر انقلاب اسلامي با تأكيد بر اينكه انتقاد آنها از جمهوري اسلاميِ آبرومند و سرافراز، ارزش جواب دادن ندارد و در خور اعتناي ملت ايران و مسئولان نيست، گفتند: اما اين اظهارات براي آحاد ملت عبرت انگيز است زيرا نشان دهنده ميزان بسيار بالاي حساسيت انتخابات براي آنها است.
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي خاطرنشان كردند: جبهه معاندان، ۳۴ سال است كه به هنگام برگزاري هر انتخابات، جنجال آفريني مي‌كنند و در عين حال همواره هم ناموفق بوده اند، و به لطف الهي اين بار نيز ملت بزرگ ايران، به آنها تو دهني خواهند زد.
ايشان، مردم را به دقت و تأمل در اظهارات و مواضع كانديداهاي محترم فراخواندند و تأكيد كردند: مردم بايد كسي را ترجيح دهند كه زمينه ساز عزت براي آينده انقلاب و كشور باشد و توانايي حل مشكلات و ايستادگي قدرتمندانه در مقابل جبهه معاندان و الگو كردن جمهوري اسلامي در چشم مستضعفان جهان را داشته باشد.
رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به تفاوت تشخيص‌هاي مردم در انتخابات، خاطرنشان كردند: اين تفاوت تشخيص ها، و علاقه مندي‌هاي متفاوت به كانديداها نبايد منجر به رودررو قرار گرفتن افراد شود.
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي افزودند: براي انتخاب و گزينش عالي‌ترين مقام اجرايي كشور كه بسيار حساس و مهم است، در كشور، ساز و كار قانوني وجود دارد و بر اساس آن عمل خواهد شد، بنابراين اختلاف نظرها نبايد موجب بروز كدورت شود.
ايشان چند توصيه هم به داوطلبان انتخابات رياست جمهوري داشتند و گفتند: كانديداهاي محترم نيز بايد كار را با حماسه و شور و غيرتمندي به پيش ببرند اما بدون چالش.
رهبر انقلاب اسلامي افزودند: ظرافت كار اينجاست كه بايد در فضاي رقابت‌هاي انتخاباتي، نشاط و تحرك و گفتگوهاي گرم و داغ وجود داشته باشد اما نفرت پراكني نباشد.
[factimage()] /_Shared/_Sites/Site(14)/gozarshtasvniri/rahabar6 3 92 (3).jpg [imagetitle()] [factimageend()] توصيه ديگر حضرت آيت‌الله خامنه‌اي به داوطلبان انتخابات رياست جمهوري، درخصوص نحوه تبليغات و هزينه‌هاي آن بود.
ايشان تأكيد كردند: مردم درخصوص نحوه تبليغات داوطلبان و همچنين نحوه هزينه‌ها و ريخت و پاش‌ها قضاوت خواهند كرد و كساني كه براي تبليغات انتخابات، از بيت المال يا پول مشتَبه به حرامِ برخي افراد ديگر استفاده كنند، نخواهند توانست اطمينان مردم را به سوي خود جلب كنند.
رهبر انقلاب اسلامي گفتند: آنچه كه در تبليغات و شعارهاي داوطلبان اهميت دارد، اين است كه مواضع عزت آفرين، صحيح، عاقلانه و حكيمانه انقلاب و نظام اسلامي تثبيت شود.
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي تأكيد كردند: مبادا در تبليغات، به برخي افراد معاند در خارج و يا حتي در داخل، چراغ سبز نشان دهيم زيرا دشمن در تلاش است تا مردم را مأيوس و نااميد كند و متأسفانه برخي حنجره‌ها و زبان‌ها و قلم‌هاي بي تقوا هم در داخل حرف آنها را تكرار مي‌كنند.
فرمانده كل قوا در بخش ديگري از سخنان خود در جمع دانشجويان، اساتيد و فرماندهان دانشگاه افسري امام حسين عليه السلام، پاسداري از انقلاب را يكي از ويژگي‌هاي ممتاز دانشجويان اين دانشگاه برشمردند و افزودند: يكي از لوازم پاسداري از انقلاب، داشتن شناخت درست و عميق از مباني نظري و اصول انقلاب اسلامي و پايبندي به آنها است.
رهبر انقلاب اسلامي خاطرنشان كردند: در طول انقلاب اسلامي، كساني بودند كه با احساسات و بدون شناخت عميق از مباني نظري انقلاب، وارد ميدان شدند و بعد از مواجه شدن با يك تندباد، راهشان تغيير كرد و از مسير انقلاب خارج شدند.
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي يكي ديگر از لوازم پاسداري از انقلاب را شناخت دقيق تاريخ انقلاب دانستند و افزودند: تاريخ انقلاب اسلامي در واقع عينيتِ مباني نظري آن است و نشان دهنده آزموده و تجربه شدنِ مباني نظري در ميدان عمل است.
ايشان با اشاره به تمركز بيش از حد رسانه‌هاي بيگانه بر برخي نقاط ضعف كوچك و بزرگنمايي دهها برابري آن، خاطرنشان كردند: هدف آنها به فراموشي سپرده شدن تجربه‌هاي موفق نظام اسلامي و القاي نادرستي مباني نظري انقلاب در مرحله عمل است، بنابراين همه مردم بويژه جوانان بايد از تاريخ انقلاب آگاهي كامل داشته باشند.
فرمانده كل قوا تأكيد كردند: يكي از وظايف مهم مسئولان و فرماندهان دانشگاه امام حسين عليه السلام و همچنين مسئولان و اساتيد همه دانشگاهها، آشنا كردن جوانان با تاريخ انقلاب اسلامي است.
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي افزودند: آشنايي نسل جوان با تاريخ انقلاب اسلامي زمينه ساز آينده اي اطمينان بخش و قطعي خواهد بود.
ايشان خاطرنشان كردند: از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي تاكنون، هر قدمي كه انقلاب برداشته، نويد دهنده قدم بعدي بوده است و به همين دليل هرگز دچار بن بست نشديم و در دالان يأس و نااميدي قرار نگرفتيم.
رهبر انقلاب اسلامي تأكيد كردند: همواره فرج و مسير حركت به سوي آرمانها، در مقابل ما باز بوده است و اگر در مواقعي پيشرفت مناسب نداشتيم به دليل كوتاهي و سستي خودمان بوده است و نه بن بست بودن راه پيش رو.
در اين مراسم سردار سرلشكر محمدعلي جعفري فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به ارتقاي سطح آمادگي‌هاي دفاعي و تقويت توانمنديهاي داخلي نيروهاي سپاه پاسداران براي واكنش هم سطح و اثرگذار در برابر هر نوع تهديد دشمن، تأكيد كرد: معنويت افزايي و تقويت بنيه اعتقادي و معرفتي در صدر برنامه‌هاي آموزشي سپاه پاسداران قرار دارد و نظام جامع آموزشي و تربيتي در مراكز آموزشي سپاه در حال اجرا است.
سردار دريادار پاسدار مرتضي صفاري فرمانده دانشگاه امام حسين عليه‌السلام نيز گزارشي از برنامه‌ها و دوره‌هاي علمي، آموزشي، فرهنگي و رزمي اين دانشگاه بيان كرد.
در اين مراسم همچنين جمعي از فرماندهان، اساتيد، دانش آموختگان و دانشجويان نمونه دانشگاه امام حسين عليه‌السلام هداياي خود را از دست فرمانده كل قوا دريافت كردند و نماينده دانشجويان دانشگاه امام حسين عليه‌السلام نيز مفتخر به دريافت سردوشي شد.
در ادامه دانشجويان دانشگاه امام حسين عليه‌السلام طرح ميداني «فَاستَقِم كَما اُمِرت» را اجرا كردند. اجراي تمرينات آمادگي رزمي بخش ديگري از برنامه‌هاي اجرا شده بوسيله دانشجويان دانشگاه امام حسين عليه‌السلام بود.
در پايان مراسم يگانهاي حاضر در ميدان از مقابل فرمانده كل قوا رژه رفتند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران