اخبار جدید از طرح پروژه توسعه در حرم علوی اخبار جدید از طرح پروژه توسعه در حرم علوی اخبار جدید از طرح پروژه توسعه در حرم علوی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اخبار جدید از طرح پروژه توسعه در حرم علوی اخبار جدید از طرح پروژه توسعه در حرم علوی اخبار جدید از طرح پروژه توسعه در حرم علوی اخبار جدید از طرح پروژه توسعه در حرم علوی اخبار جدید از طرح پروژه توسعه در حرم علوی

اخبار جدید از طرح پروژه توسعه در حرم علوی

به همت بخش مهندسى آستان قدس علوی مراحل اجرایى پروژه توسعه صحن مطهر از جهت جنوب شرقى با وجود برخى از مشکلات فنى همچنان ادامه دارد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، مهندس علاء كاظم رئيس بخش مهندسى آستان قدس علوي در اين رابطه گفت: پروژه توسعه منطقه جنوب شرقى حرم مطهر يكى از پروژه هاى خدماتى مهم آستان به شمار مى رود.
وى افزود: اين پروژه كه به پروژه توسعه جنوب شرقى معروف است با هزينه ۵۰۰ مليون دينار به صورت مستقيم توسط بخش مهندسى و با امكانات آستان در حال اجراست.
رئيس بخش مهندسى آستان قدس علوي در ادامه گفت: تا كنون لوله كشى آب و فاضلاب سرويس هاى بهداشتى انجام شده و در حال حاضر مشغول اجراى مراحل تاسيسات برق و آتش نشانى هستيم.
علاء كاظم تاكيد كرد: تاكنون بيش از ۸۰٪ پروژه اجرا شده است.
گفتني است آستان قدس علوي پروژه‌هاي خدماتي مختلفي در دست اجرا دارد و با بهره برداري از اين پروژه‌ها خدمات بسياري به زائران آستان ارائه خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران