حضور ناشران ایرانی در نمایشگاه کتاب عراق حضور ناشران ایرانی در نمایشگاه کتاب عراق حضور ناشران ایرانی در نمایشگاه کتاب عراق بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حضور ناشران ایرانی در نمایشگاه کتاب عراق حضور ناشران ایرانی در نمایشگاه کتاب عراق حضور ناشران ایرانی در نمایشگاه کتاب عراق حضور ناشران ایرانی در نمایشگاه کتاب عراق حضور ناشران ایرانی در نمایشگاه کتاب عراق

حضور ناشران ایرانی در نمایشگاه کتاب عراق

پرسنل فنی و مهندسی حرمین مطهر حسینی و عباسی عملیات نصب چادرهای محل برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب کربلا را که در حاشیه برگزاری نهمین جشنواره بین المللی ربیع الشهاده برگزار خواهد شد را آغاز کردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، آقاي سيد ميسر الحكيم رئيس كميته برگزاري اين جشنواره از افتتاح نمايشگاه كتاب در روز اول ماه شعبان خبر داد و گفت: مساحت فضاي نمايشگاهي در نظر گرفته شده ۳۵۰۰ متر مربع مي‌باشد كه در مقايسه با مساحت نمايشگاه هشتم، ۱۱۰۰ متر مربع افزايش داشته است و نمايشگاه به سيستم مناسب تهويه و سرمايش مجهز خواهد بود.
وي در ادامه از اضافه شدن دو خيمه به ابعاد ۸۰*۸ و ۵۵*۸ خبر داد و گفت: علاوه بر دو خيمه مذكور، فضائي براي استقبال از ميهمانان ويژه و شخصيتها پيش بيني شده است.
آقاي الحكيم در خصوص تعداد ناشران شركت كننده در اين نمايشگاه گفت: ۲۳۸ ناشر آمادگي خود را براي شركت در اين نمايشگاه اعلام نمودند كه بعداز بررسي در كميته برگزاري نمايشگاه، ۱۶۸ ناشر معروف داخلي و خارجي از بين ۲۳۸ ناشر، جهت شركت در نمايشگاه پذيرفته شدند.
شايان ذكر است، اين نمايشگاه از دوره هشتم در محل صحن حضرت زينب سلام الله عليها در ضلع جنوب غربي حرم مطهر حسيني برگزار ميگردد.
اين نمايشگاه در دوره قبلي خود شاهد حضور بيش از ۱۲۵ ناشر داخلي و خارجي بود.
در نمايشگاه نهم نيز ۶۰ هزار عنوان كتاب و به زبان‌هاي عربي، انگليسي و آلماني عرضه خواهد شد و ناشران از بيش از ۱۰ كشورعربي و اسلامي از جمله ايران، كويت، لبنان، سوريه، مصر علاوه بر عراق و همچنين برخي كشورهاي اروپائي مثل انگلستان در اين نمايشگاه حضور خواهند داشت.




نظرات کاربران