حماسه سیاسی ایرانیان ۲۴ خرداد در عربستان

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به حضور تعداد فراوانی از هم‌وطنان ایرانی در زمان برگزاری انتخابات در شهرهای زیارتی مکه، مدینه و عتبات گفت: ان‌شاءالله مردم دین‌مدار و ولایتمدار در خارج از کشور نیز بتوانند مانند سایر ملت در خلق حماسه بزرگ سیاسی در ۲۴ خرداد ماه سهیم باشند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، رئيس سازمان حج و زيارت با بيان اينكه انتخابات در خارج از كشور به عهده نمايندگي جمهوري اسلامي ايران در هر كشور است، گفت: سازمان حج و زيارت متولي امور زيارتي زائران سرزمين‌هاي عربستان و عتبات است و دخالتي در امور اجرايي انتخابات ندارد.
حجت‌الاسلام «سيد احمد موسوي» رئيس سازمان حج و زيارت گفت: انتخابات در خارج از كشور به عهده نمايندگي‌هاي ايران يعني سفارتخانه‌ها در آن كشور است و در جلسه‌اي كه در وزارت امور خارجه برگزار شد مسئولين صندوق‌ها و انتخابات مشخص شده‌اند.
وي با بيان اينكه سازمان حج و زيارت متولي امور زيارتي زائران سرزمين‌هاي عربستان و عتبات است و هيچ دخالتي در امور اجرايي انتخابات ندارد، گفت: طبق معمول در شهرهايي كه ما آماري از حضور زوار ايراني در آنجا داريم توسط مسئولين مربوطه صندوق‌هايي آماده مي‌شود.
حجت‌الاسلام موسوي با اشاره به حضور تعداد فراواني از هم‌وطنان ايراني در زمان برگزاري انتخابات در شهرهاي زيارتي مكه، مدينه و عتبات گفت: ان‌شاءالله مردم دين‌مدار و ولايتمدار در خارج از كشور نيز بتوانند مانند ساير ملت در خلق حماسه بزرگ سياسي در ۲۴ خرداد ماه سهيم باشند.




نظرات کاربران