عکاظ: حزب الله به یک گروه نظامی تبدیل شده اشت عکاظ: حزب الله به یک گروه نظامی تبدیل شده اشت عکاظ: حزب الله به یک گروه نظامی تبدیل شده اشت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عکاظ: حزب الله به یک گروه نظامی تبدیل شده اشت عکاظ: حزب الله به یک گروه نظامی تبدیل شده اشت عکاظ: حزب الله به یک گروه نظامی تبدیل شده اشت عکاظ: حزب الله به یک گروه نظامی تبدیل شده اشت عکاظ: حزب الله به یک گروه نظامی تبدیل شده اشت

عکاظ: حزب الله به یک گروه نظامی تبدیل شده اشت

عکاظ نوشت، حزب الله لبنان به یک حزب نظامی تبدیل شده وافکارش را به خارج کشور صادر می‌کند ومبادی ایدئولوژی ایران را به اجرا در می‌آورد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، روزنامه سعودي عكاظ نوشت كه حزب الله لبنان به يك گروه نظامي در داخل كشور تبديل شده وافكارش را به خارج كشور صادر مي‌كند افزون برآن، مبادي ايدئولوژي ايران را به اجرا در مي‌آورد.
اين روزنامه درمطلب خود باعنوان «حزب العسكره» افزود: منطقه عربي باتوجه به جنگ داخلي سوريه وتاثيرات آن بر روي سياست‌هاي عربي وغربي منطقه، درسخت‌ترين شرايط به سرمي برد.
عكاظ با بيان اينكه، دخالت آشكار حزب الله از شهر «القصير» سوريه هم فراتر رفته وشهر «حلب» را نيز دربرگرفته است، ازتصميمات كشورهاي حوزه خليج فارس بر اقدام عليه حزب الله پرده برداشت.
به نوشته اين روزنامه، حزب الله بايد نقش خود را به عنوان يك حزب سياسي در درون كشور لبنان وبراساس مقررات وضوابط اين كشور، ايفا كند و فعاليت حزبي داشته باشد، نه اينكه به يك گروه نظامي تبديل بشود.
حزب الله بايد به دنبال دخالت‌هاي جاسوسي، نظامي وعلمي دركشور‌هاي عربي نباشد وفكر صدور انقلاب را ازسر بيرون كرده ودر جهت عدم استقرار امنيت درمنطقه عمل نكند.
عكاظ در پايان نوشته خود تاكيد كرده كه بايد كشورهاي خليجي وعربي وضعيت اين حزب واهداف وسياست‌ها ونيز روابطش با ديگران را مطابق عكس‌ها وفيلم‌هاي موجود مشخص كنند و سرپيچي اين حزب از قوانين ومقررات حقوقي وبين المللي وازبين بردن حقوق كشورها را مورد بررسي قرار دهند.


| شناسه مطلب: 37673




حزب‌الله عربستان



مطالب مرتبط

نظرات کاربران