آغاز اعزام زائران غنایی به سرزمین وحی از ۲۲ اکتبر آغاز اعزام زائران غنایی به سرزمین وحی از ۲۲ اکتبر آغاز اعزام زائران غنایی به سرزمین وحی از ۲۲ اکتبر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آغاز اعزام زائران غنایی به سرزمین وحی از ۲۲ اکتبر آغاز اعزام زائران غنایی به سرزمین وحی از ۲۲ اکتبر آغاز اعزام زائران غنایی به سرزمین وحی از ۲۲ اکتبر آغاز اعزام زائران غنایی به سرزمین وحی از ۲۲ اکتبر آغاز اعزام زائران غنایی به سرزمین وحی از ۲۲ اکتبر

آغاز اعزام زائران غنایی به سرزمین وحی از ۲۲ اکتبر

عملیات اعزام زائران غنایی برای شرکت در مراسم سالانه حج از ۲۲ اکتبر آغاز می‌شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، يكي از مقامات كميته امورات ديني غنا روز جمعه از آغار عمليات اعزام زائران غنايي به عربستان براي شركت در مراسم سالانه حج از ۲۲ اكتبر خبر داد.
به گزارش آل‌افريكا، عمليات اعزام زائران غنايي از شهر «آكرا»، پايتخت اين كشور در قالب ۳۰ پرواز از تاريخ ۲۲ اكتبر آغاز شده و سه روز به طول مي‌انجامد.
امسال ۶۷۰۰ زائر غنايي براي شركت در مراسم سالانه حج راهي عربستان مي‌شوند كه از افزايش ۷۰۰ نفري نسبت به سال ۲۰۱۲ حكايت دارد.
همچين طبق توافقات انجام شده ميان مقامات كميته امورات ديني غنا و وزارت حج عربستان، در سال ۲۰۱۴ تعداد زائران غنايي به ۸۰۰۰ زائر افزايش مي‌يابد.
كميته كميته امورات ديني غنا كه از سال‌ها قبل مسئوليت اعزام زائران اين كشور به سفر حج را برعهده دارد، همچنين از افزايش ۴۰ درصدي هزينه اعزام زائران به حج امسال خبر داده و علت اصلي اين امر را افزايش بهاي جهاني سوخت و بهبود كيفيت سرويس‌دهي به زائران در عربستان اعلام كرده است.


| شناسه مطلب: 37689




غنا حج تمتع آمار



مطالب مرتبط

نظرات کاربران