رهبر انقلاب:

حماسه سیاسی روز جمعه با امید، توکل و همت مردم، به نقطه اوج خود خواهد رسید رهبر انقلاب:

حماسه سیاسی روز جمعه با امید، توکل و همت مردم، به نقطه اوج خود خواهد رسید رهبر انقلاب:

حماسه سیاسی روز جمعه با امید، توکل و همت مردم، به نقطه اوج خود خواهد رسید بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رهبر انقلاب:

حماسه سیاسی روز جمعه با امید، توکل و همت مردم، به نقطه اوج خود خواهد رسید رهبر انقلاب:

حماسه سیاسی روز جمعه با امید، توکل و همت مردم، به نقطه اوج خود خواهد رسید رهبر انقلاب:

حماسه سیاسی روز جمعه با امید، توکل و همت مردم، به نقطه اوج خود خواهد رسید رهبر انقلاب:

حماسه سیاسی روز جمعه با امید، توکل و همت مردم، به نقطه اوج خود خواهد رسید رهبر انقلاب:

حماسه سیاسی روز جمعه با امید، توکل و همت مردم، به نقطه اوج خود خواهد رسید
رهبر انقلاب:

حماسه سیاسی روز جمعه با امید، توکل و همت مردم، به نقطه اوج خود خواهد رسید

رهبر معظم انقلاب با تبریک میلاد پربرکت حضرت امام حسین (ع) شور و اشتیاق انتخاباتی ملت را نشان دهنده شکل گیری حماسه سیاسی برشمردند و افزودند: حماسه سیاسی از همین امروز شروع شده و انشاءالله روز جمعه با امید، توکل و همت مردم، به نقطه اوج خود خواهد رسید و به معنای واقعی تحقق خواهد یافت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز (چهارشنبه) در خجسته ميلاد اسوه «عشق و ايمان و ايثار» حضرت اباعبدالله الحسين (ع)، در ديدار پرشور هزاران نفر از قشرهاي مختلف مردم، قانون گرايي را گفتمان تحسين برانگيز ملت در انتخابات ۲۴ خرداد خواندند و با تجليل از شور و شوق مبارك مردم براي شركت در انتخابات تأكيد كردند: حضور حداكثري در پاي صندوقهاي رأي، از هر چيز ديگر براي كشور مهمتر است و ملت با حركت مقتدرانه روز جمعه، ارتباط و اتصال مستحكم خود را با نظام اسلامي اثبات، و دشمن را بار ديگر ناكام و نااميد خواهد كرد.
ايشان با تبريك ميلاد پربركت حضرت امام حسين (ع) شور و اشتياق انتخاباتي ملت را نشان دهنده شكل گيري حماسه سياسي برشمردند و افزودند: حماسه سياسي از همين امروز شروع شده و انشاءالله روز جمعه با اميد، توكل و همت مردم، به نقطه اوج خود خواهد رسيد و به معناي واقعي تحقق خواهد يافت.
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، انتخابات ۲۴ خرداد را برخوردار از رنگ و بويي خاص دانستند و افزودند: دشمنان اسلام و انقلاب و ايران، همه امكانات مالي، رسانه اي و سياسي خود را بكار گرفتند تا مردم را از نظام جدا و به «انتخابات و دستگاه برگزار كننده آن» بدبين كنند اما ملت روز جمعه با حضور حداكثري در پاي صندوق‌هاي رأي، ارتباط و اتصال مستحكم خود را با نظام اسلامي اثبات مي‌كند و با نمايش قدرت عظيم خود، دشمن را بار ديگر شكست خورده و مأيوس خواهد ساخت.
ايشان، انتخابات ۲۴ خرداد را تجربه اي مهم و بزرگ براي ملت ايران برشمردند و خاطرنشان كردند: حضور يكپارچه، متحد، پرشور، قدرتمند و اميدوارانه ملت در انتخابات و حفظ و تقويت اعتماد متقابل مردم و مسئولان موجب يأس دشمن، كاهش فشارها و از دست رفتن كارايي دشمن مي‌شود.
رهبر انقلاب اسلامي روال انتخابات را تا امروز روالي خوب خواندند و افزودند: گفتمان مردم در اين انتخابات، قانونگرايي است و همه مردم در همه جا از ضرورت پايبندي به قانون سخن مي‌گويند كه اين مسئله، بسيار با ارزش و برجسته است.
ايشان، عدم تبعيت از قانون را مبناي حوادث سال ۸۸ دانستند و خاطرنشان كردند: مردم و كشور از آن بي قانوني لطمات فراوان ديدند و اين واقعيت باعث شده، ملت در انتخابات پيش رو درباره ضرورت قانونگرايي، كاملاً حساس باشد.
رهبر انقلاب در همين زمينه افزودند: مسئولان و نامزدهاي مختلف و محترم هم تاكنون جهات قانوني را رعايت كرده اند كه انشاءالله اين روند ادامه خواهد يافت.
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، سخنان هشت نامزد با هشت گرايش و هشت نوع نگاه را در مناظره‌هاي صدا و سيما، باعث آگاهي مردم از افكار و ديدگاههاي مختلف نامزدها و نشان دهنده آزادي بيان در ايران اسلامي خواندند و با قدرداني از اين حركت مفيد و با ارزش رسانه ملي افزودند: تهمت زنندگان به نظام جمهوري اسلامي سالها نعره مي‌زدند كه در ايران آزادي نيست و تريبون نمي‌دهند اما اكنون خجالت زده شده اند.
رهبر انقلاب حضور كامل همه جريانهاي سياسي و فكري كشور در مناظره‌ها و بيان ديدگاههاي متفاوت را از نقاط قوت انتخابات امسال دانستند و افزودند: البته من درباره بعضي حرفهايي كه در مناظره‌ها زده شد، حقايق و مطالبي دارم كه انشاءالله بعد از انتخابات بيان خواهم كرد اما به هر حال اين حركت خيلي خوب و خوشحال كننده بود.
ايشان گرايشهاي پرشور مردم در انتخابات امسال را مشابه شور و شوق انتخابات سال ۸۸ خواندند و در عين حال افزودند: خوشبختانه امسال از بي ادبي و بي احترامي كه گاه در احساسات و گرايشات سال ۸۸ بروز مي‌كرد خبري نيست كه اين پيشرفت بسيار با ارزش را بايد شكرگذاري كرد.
رهبر انقلاب اسلامي، حضور حداكثري در پاي صندوقهاي رأي را مهمترين و اولين توصيه و خواست خود اعلام و تأكيد كردند: اين حضور عمومي، از هر چيز ديگر براي كشور مهمتر است و به همين علت حتي كساني كه فقط دلبسته به ايران هستند، بايد در انتخابات حضور يابند.
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي افزودند: هيچ كس از تقدير الهي ملت در روز جمعه خبر ندارد اما منتخب ملت هر قدر با آراي بيشتر و محكم‌تري انتخاب شود مي‌تواند با قدرت بيشتر در مقابل دشمنان كشور و ملت بايستد و از منافع ملي دفاع كند.
ايشان خاطرنشان كردند: عرصه بين المللي، عرصه تعارف و رودربايستي نيست و هر قدر شما ضعف نشان دهيد و عقب بنشينيد دشمن جلوتر مي‌آيد.
رهبر انقلاب در اثبات واقعيت ياد شده خاطرنشان كردند: گاهي به خاطر مصلحت، بعضي حرف‌ها را قبول كرديم اما دشمن پا روي حرف خودش گذاشت و با جسارت بيشتر جلو آمد، بنابراين بايد در مقابل خواسته‌هاي نامشروع بيگانگان با قدرت ايستاد.
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي پايداري و استقامت در مقابل دشمن بين المللي را نيازمند «اعتماد به ملت شجاع و رشيد ايران، اتكاء به عزت ملي، توكل به خدا و حسن ظن به وعده‌هاي پروردگار» خواندند و افزودند: بايد در راه پرعزتي كه ملت و نظام انتخاب كرده اند عاقلانه و مدبرانه پيش رفت.
رهبر انقلاب اسلامي در پايان سخنانشان درباره انتخابات ابراز اميدواري كردند: امتحان مهم روز جمعه به فضل الهي و در پرتو حضور پرشور و يكپارچه ملت در پاي صندوق‌هاي رأي، به آزمون موفق و پيروز ديگري براي ملت ايران و نظام اسلامي تبديل شود.
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي دربخش ديگري از سخنانشان روز با عظمت سوم شعبان را پرتوي از عظمت قيام بي نظير حضرت اباعبدالله الحسين دانستند و افزودند: امام حسين عليه السلام براي بقاي اسلام و باقي ماندن ظلم ستيزي بعنوان يك اصل در تاريخ بشريت با فداكاري بزرگ و تقديم جان خود و عزيزان خود و اسارت خانواده و حرم اهل بيت عليهم السلام الگويي پرشكوه و ماندگار در مقابل همه بشريت قرار دادند.
ايشان سراسر زندگي امام حسين عليه السلام را درس و الگو خواندند و خاطر نشان كردند: البته عظمت حادثه كربلا و درخشندگي آن به قدري است كه همه نورها را تحت الشعاع قرار ميدهد.
رهبر انقلاب اسلامي تأكيد كردند: مهمترين درس قيام امام حسين عليه السلام آمادگي هميشگي براي اقامه حق و عدل، و مقابله دائم و همه جانبه با ظلم و ستم است.
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي افزودند: كسي كه در مسير امام حسين عليه السلام قدم ميگذارد بايد آماده شهادت باشد البته حركت در اين مسير هميشه به شهادت منجر نمي‌شود اما در هر حالت موجب سعادت و عزت است.
ايشان با اشاره به حركت قاطبه ملت ايران در مسير حركت حضرت اباعبدالله الحسين عليه السلام خاطر نشان كردند: ملت ايران با روحيه حسيني و عاشورايي وارد ميدان شد و توانست يك بناي ظلم ملّي و بين المللي را ويران و بجاي آن يك بناي رفيع اسلامي را پايه گذاري كند.
رهبر انقلاب اسلامي افزودند: ملت ايران، اين مسير را تا به امروز ادامه داده است و پيشرفت‌هاي ملت نيز به دليل حركت در همين مسير است.
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با اشاره به تفاوت بسيار زياد ايران ۵۷ با ايران ۹۲ و پيشرفت‌هاي چشمگير در علم، سياست، امنيت، اميد، اعتماد به نفس و تأثيرگذاري در حوادث منطقه و جهان تأكيد كردند: ملت ايران اكنون به مرحله اي رسيده است كه در مسير سعادت و عزت پيش مي‌تازد و به فضل خدا اين حركت، پر شتاب‌تر خواهد شد.
ايشان همچنين با اشاره به فضيلت ماه شعبان بعنوان ماه عبادت و توسل و مناجات افزودند: بايد از بركات اين ماه بزرگ بويژه مناجات شعبانيه براي ارتباط بيشتر با خدا و جلب رحمت و مغفرت الهي استفاده كرد.
رهبر انقلاب اسلامي، راه عزت و عظمت ملت ايران را توكل به خدا و ارتباط با پروردگار دانستند و خاطرنشان كردند: نقش ارتباط با معدن نور و عظمت بسيار فراتر از تكيه صرف بر محاسبات مادي و دنيوي است.
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي وضع كنوني دنياي غرب را نمونه غفلت از ارتباط با خداوند برشمردند و افزودند: با اين كه مستكبران عالم، داراي محاسبات مادي و دنيوي دقيقي هستند اما هر روز مشكلات و ضعف‌هاي آنها بيشتر مي‌شود و اين مشكلات روزافزون، سرانجام تمدن غرب را از پا خواهد انداخت.




نظرات کاربران