پیام تبریک نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به رئیس‌جمهور منتخب پیام تبریک نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به رئیس‌جمهور منتخب پیام تبریک نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به رئیس‌جمهور منتخب بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پیام تبریک نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به رئیس‌جمهور منتخب پیام تبریک نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به رئیس‌جمهور منتخب پیام تبریک نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به رئیس‌جمهور منتخب پیام تبریک نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به رئیس‌جمهور منتخب پیام تبریک نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به رئیس‌جمهور منتخب

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به رئیس‌جمهور منتخب

سرپرست حجاج ایرانی در پیامی انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران را به وی تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد حل مشکلات مردم با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری سرلوحه برنامه‌های دولت جدید باشد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، نماينده ولي فقيه در امور حج وزيارت و سرپرست حجاج ايراني در پيامي انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمين آقاي دكتر حسن روحاني به عنوان رئيس‌جمهور منتخب ملت ايران را به وي تبريك گفت و ابراز اميدواري كرد حل مشكلات مردم با بهره گيري از رهنمودهاي مقام معظم رهبري سرلوحه برنامه‌هاي دولت جديد باشد.
متن كامل اين پيام به شرح زير است:
بسم‌الله الرحمن الرحيم
جناب حجت‌الاسلام والمسلمين آقاي دكتر حسن روحاني (دامت توفيقاته)
حضور تاريخي مردم مومن و خدا جوي ايران اسلامي در انتخابات رياست جمهوري به عنوان يكي از عرصه‌هاي تجلي وحدت و همبستگي مردم، حماسه سياسي مورد نظر رهبر معظم انقلاب را رقم زد و برگ زريني به تاريخ پر افتخار ملت ايران افزود.
اين حماسه با شكوه سياسي را به مقام معظم رهبري و جنابعالي به عنوان منتخب مردم و عموم ملت مومن و سرفراز ايران تبريك عرض مي‌كنم.
ملت خدا جوي ايران با حضور گسترده خود در انتخابات، نقش تاريخي خود را در اين مقطع حساس نسبت به انقلاب اسلامي ايفا كرد و رئيس جمهوري متعهد و عالم به دين و سياست را به عنوان سكاندار اجرايي كشور برگزيد.
اين موفقيت بزرگ كه در رقابتي سالم و توأم با آرامش، متانت و اخلاق اسلامي به دست آمده، پشتوانه اي ارزشمند براي خدمت گذاري به ملت ايران و حل مشكلات كشور به شمار مي‌آيد.
در شرايطي كه دشمنان اسلام براي ضربه زدن به وحدت و اتحاد مسلمين و ناكامي نظام جمهوري اسلامي به عنوان ام القري اسلام بسيج شده اند انتظار مي‌رود رئيس جمهور منتخب با همراهي و همگامي ساير قوا دَين خود را به ملت بزرگ ايران ادا كند و در حل مشكلات بويژه مشكلات اقتصادي كشور با جان و دل كوشا باشد.
بي شك خدمت خالصانه به ملت ايران پاسخ مثبتي به انتخاب و اعتماد مردم به شمار مي‌آيد كه عنايات خداوندي را همراه خود خواهد داشت.
براي جنابعالي در پاسداري از ارزش‌هاي اسلامي و پيشبرد اهداف انقلاب با بهره گيري از فرمايشات امام راحل و رهنمودهاي مقام معظم رهبري از درگاه احديت آرزوي موفقيت دارم.




نظرات کاربران