قرآن با ترجمه به ۵۰ زبان دنیا روی اینترنت قرار گرفت قرآن با ترجمه به ۵۰ زبان دنیا روی اینترنت قرار گرفت قرآن با ترجمه به ۵۰ زبان دنیا روی اینترنت قرار گرفت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
قرآن با ترجمه به ۵۰ زبان دنیا روی اینترنت قرار گرفت قرآن با ترجمه به ۵۰ زبان دنیا روی اینترنت قرار گرفت قرآن با ترجمه به ۵۰ زبان دنیا روی اینترنت قرار گرفت قرآن با ترجمه به ۵۰ زبان دنیا روی اینترنت قرار گرفت قرآن با ترجمه به ۵۰ زبان دنیا روی اینترنت قرار گرفت

قرآن با ترجمه به ۵۰ زبان دنیا روی اینترنت قرار گرفت

مدیر مؤسسه دارالمعارف شیعی قم گفت: با تکمیل شدن صفحات قرآنی سایت عرفان، این سایت برای ضیافت معنوی مشتاقان قرآن کریم در سراسر جهان به صورت متن، صوت و ترجمه گویا به صورت آنلاین آماده شده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، «آيت پيمان» مدير مؤسسه اسلامي هدايت و دارالمعارف شيعي با اعلام مطلب مذكور گفت: در سراسر جهان روزانه مراجعه فراواني به سايت عرفان مي‌شود و اين سايت ۱۴ زبان پويا دارد و صفحات قرآني آن از پربازديدترين برنامه‌هاي قرآني در عرصه اينترنت مي‌باشد.
پيمان عنوان كرد: ۱۰۱ مورد ترجمه‌هاي معتبر قرآن، به ۵۰ زبان در پايگاه اطلاع رساني عرفان www.erfan.ir در دسترس مراجعين قرار دارد.
وي، «قرآن گويا» با دكلمه ترجمه فارسي آيه به آيه كل قرآن كريم با صداي عباس سليمي و ترتيل شيخ محمود حصري مصري را از ويژگي‌هاي اين وبگاه دانست كه مورد علاقه و استفاده كاربران است و در ادامه اظهار داشت: از آنجا كه توجه به معاني و مفاهيم آيات قرآني و تدبر در آنها بسيار اهميت دارد و بهره بردن از قرآن را در ماه مبارك رمضان كامل مي‌كند از اين رو ترجمه گوياي كل قرآن كريم با دكلمه دلنشين و منحصر به فرد استاد سليمي در سايت عرفان قرار گرفته است.
مدير مركز علمي تحقيقاتي دارالعرفان، با اشاره به اهميت و فضيلت تلاوت قرآن كريم در همه ايام عمر و بخصوص در ماه مبارك رمضان تصريح كرد: براي علاقه‌مندان به قرائت‌هاي مجلسي قرآن كريم، گلچين بهترين قرائت‌هاي ۲۴ قاري برجسته مصري و ايراني در بخش تلاوت نور سايت عرفان قرار گرفته است كه عبارتند از اساتيد ممتاز و برجسته قارياني همچون: محمود خليل الحصري، محمود علي البنا، محمد حكيم عمران، محمد حصان، عبدالعزيز صياد، كريم منصوري، محمد حسين سعيديان، حسين سبز علي، احمد ابوالقاسمي، حامد شاكرنژاد محمد طبلاوي، متولي عبدالعال، شعيشع، غلوش، شحات انور، محمود منشاوي، محمد منشاوي، عبدالباسط، مصطفي اسماعيل و محمد رفعت.
وي گفت: از هر كدام از قاريان جهاني مذكور حداقل ۲۰ قرائت ممتاز همراه با شرح زندگي و تصاوير آنان براي علاقه‌مندان در بخش تلاوت نور قرآن آنلاين سايت عرفان قرار گرفته است. همچنين جست‌وجوي پيشرفته مفاهيم، كلمات و آيات و موضوعات قرآني و تغيير رنگ و فونت مورد علاقه كاربران از ديگر خدمات قرآن آنلاين عرفان است.
پيمان از تمامي كارشناسان قرآني و كاربران اينترنتي درخواست كرد تا طرح‌ها و نظرات خود را براي اصلاح و تكميل اين قرآن آنلاين به دفتر مديريت اين مركز تا قبل از ماه مبارك رمضان اعلام كنند.
بر اساس اين گزارش، وبگاه «عرفان» داراي دو تلويزيون و يك راديوي اينترنتي است كه به طور ۲۴ ساعته محافل و مجالس قرآني و سخنراني‌هاي مذهبي و دروس تفسير قرآن آيت‌الله جوادي آملي، حجت‌الاسلام شيخ حسين انصاريان و حجت‌الاسلام قرائتي را پخش مي‌كند.


| شناسه مطلب: 37904




قرآن انديشه



نظرات کاربران